NK

• handballer

Zijn er al teams, locaties en data bekend voor het NK-veld bij de senioren?

• nr.2

ben ook benieuwd!

hoop wel dat het dit jaar op zondag is, anders moet ik weer vrij nemen van mijn werk.

• Speelster

Zoveel opties zijn er toch ook weer niet?!

Het wordt gespeeld in 1 van de weinige regio's waar nog aan veldhandbal wordt gedaan, en dan bij een vereniging met 2 goede speelvelden. Nou volgens mij is de keuze dan vrij beperkt.

Maar het lijkt mij dat de organiserende verenigingen dan toch wel al iets weten?

Wie gaan er naar het NK? Is daar al wat van bekend, zijn er al kampioenen bekend? Welke regio's vaardigen trouwens kampioenen af?

* Brabant

* Zuid Holland

* Noord Holland Noord

????? wie nog meer?

• Bananen Man

Utrecht(MIdden Nederland)?

• Havas Keeper

Waar het gehouden gaat worden geen idee… De heren van Havas hebben zich definitief gekwalificeerd om naar het NK te mogen gaan. De heren waren er al zelf al enige tijd van doordrongen dat ze de dubben zouden gaan pakken (zaal-kampioen en promotie naar de regio en buiten kampioen), na de winst vanavond op Voice, zijn ze kampioen en hebben zich dus geplaatst voor het NK. Vanuit Noord-Holland-Noord zal VVW zeer waarschijnlijk wederom naar het NK komen, goede en leuke ploeg, kijk er naar uit om weer tegen ze te spelen.

Naar mijn informatie is er nog geen locatie voor het NK bekend.

• ap

vvw gaat kiezen voor de strand handbal, waarschijnlijk, loop altyd samen.

• jij

vorig jaar was vvw toch ook op het NK, zowel de heren als de dames volgens mij.

wie zegt dat ze dit jaar (als ze kampioen worden) voor de beachhandbal gaan?

vond vvw vorig jaar leuk spelen met het NK, dus hoop dat ze gewoon voor het NK gaan.

• Peb

Ik vind het nog steeds jammer dat Limburg niet mee kan doen aan het NK. De competitie duurt nog toch eind juni..

Meer dan kampioen in de regio Limburg kan men dus niet worden…

:(

• vvwer.1

Als het NK wederom op zaterdag word gespeeld gaat VVW naar het NK en zondags naar het beachhandbal.

Valt te combineren. Hangt van de bond af wat ze doen zat of zondag

• ikke

nhv kalender zegt zaterdag 12 juni