Over enkele jaren weer minder verenigingen in de langstraat, of een goed plan van de besturen? Laat eens horen wat je mening is.
Spelers van Avanti, Witte Ster en DESK die bij Tachos in de 1e Divisie gaan spelen onder de naam Langstraat. Witte Ster wil vanuit de Hoofdklasse B worden teruggezet naar de Regioklasse B en Avanti, DESK en Witte Ster 2 spelen in de 1e klasse Brabant. Hebben die verenigingen eigenlijk wel spelers die het niveau Langstraat(/Tachos) aankunnen?
Aardige constructie, alleen vraag ik me af of de teams in de eerste klasse nog wel een representatieve opstelling uit de hoge hoed kunnen toveren? Het zal toch niet zo zijn dat spelers die voor Langstraat uitkomen ook voor een van de onderliggende verenigingen mag uitkomen in een lager team?
Als het stabiel blijkt te werken zal Langstraat een grote speler in de regio worden, groter dan Tachos ooit is geweest, samen met Heerle, Internos en hopelijk in de nabije toekomst weer Groene Ster en misschien ooit weer een Zeeuwse ploeg kan de aanval naar boven wat mij betreft worden ingezet!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?