spelen in de langstraat

• ikke

Over enkele jaren weer minder verenigingen in de langstraat, of een goed plan van de besturen? Laat eens horen wat je mening is.

• Toeschouwer

hmmmm Langstraat ????

waar heb je het over.. een fusie ofzo??

Leg eens uit wat je precies bedoeld…..

• Febo

Het herenteam van tachos wordt opgeheven en de verenigingen in de buurt gaan dit team opvullen dooor alle talenten bij elkaar in een team te zetten. ik denk dat tie dat bedoelt.

• baller

Spelers van Avanti, Witte Ster en DESK die bij Tachos in de 1e Divisie gaan spelen onder de naam Langstraat. Witte Ster wil vanuit de Hoofdklasse B worden teruggezet naar de Regioklasse B en Avanti, DESK en Witte Ster 2 spelen in de 1e klasse Brabant. Hebben die verenigingen eigenlijk wel spelers die het niveau Langstraat(/Tachos) aankunnen?

Aardige constructie, alleen vraag ik me af of de teams in de eerste klasse nog wel een representatieve opstelling uit de hoge hoed kunnen toveren? Het zal toch niet zo zijn dat spelers die voor Langstraat uitkomen ook voor een van de onderliggende verenigingen mag uitkomen in een lager team?

Als het stabiel blijkt te werken zal Langstraat een grote speler in de regio worden, groter dan Tachos ooit is geweest, samen met Heerle, Internos en hopelijk in de nabije toekomst weer Groene Ster en misschien ooit weer een Zeeuwse ploeg kan de aanval naar boven wat mij betreft worden ingezet!

• Terugtrekken

Betekent dit automatisch dat Tachos zich definitief terugtrekt uit de eerste divisie????

Snap de ballen van deze Brabantse constructie..helderheid

• ikke

Tachos gaat naar hun zeggen een “handbalschool ”oprichten samen met Desk uit kaatsheuvel, Avanti uit Drunen, Elshout uit Elshout en WitteSter uit Waspik. Hieruit moet dan het nieuwe “Langstraat ” komen. Een beetje duidelijk? Laat horen je mening.

• Woutje Wachtmans

Ik denk dat het de enige optie is om topsport en breedtesport in De Langstraat te houden.

• RaRaRa

Dus inprincipe krijgen ze zo een constructie als de HAR&O. meerdere verenigingen werken samen en leveren 1 selectie op top/hoogniveau. Hopelijk lukt het ze. Zou het zonde vinden als een club als Tachos in de vergetelheid raakt.