Beste spelers mannen eredivisie

• Handballer

Wie zijn volgens jullie de beste spelers in de eredivisie voor mannen?

En wie is het grootste talent?

En welke speler uit de eerste divisie is goed genoeg voor de eredivisie?

Ik denk dat de beste spelers in de eredivisie toch bij E&O spelen. Van Schie weet precies hoe hij zijn lichaam moet gebruiken. Verjans is gewoon echt de slimste speler van Nederland op de middenopbouw. Het grootste talent is denk ik ook van E&O. Tommie Falke is zich razendgoed aan het ontwikkelen, maar je hebt ook bij BEVO Merijn Haenen, en natuurlijk Dico Coesel van Volendam(al vind ik hem wat minder). Uit de eerste divisie zou misschien die rechtshander van swift(sinkeldam) veel hogerop kunnen.

• Smeichel

Beste

Doelman: Cappel, Groeneveld

Linkerhoek: Miedema, Boomhouwer (als die zich niet zo aanstelt, word tijd dat die weg gaat bij aalsmeer en harder moet werken)

Linkeropbouw: Tol, Klemann

Middenopbouw: J. Verjans / Snijders

Rechteropnouw: Reijgersberg , Sluiters (ook al is die vertrokken)

Rechterhoek: Dörenkämper, Heanen

Cirkel: Schilder, van Schie

Beste coach: Portengen, Vlijm

Grootste talent: Tommie Falke (linkerhoek , E&O )

Beste aanvaller: Joeri Verjans ( opbouw,E&O)

Beste verdediger: Felix Janssen( Volendam)

• Smeichel

Was nog 1 vergeten:

Meest irritante speler: Micha Hoogewoud (wat een irritante clown, wel mooi hoe belachelijk die zichzelf maakt)

• Handballer

Voor Coach komt misschien Piotr Konitz ook in beeld. Hij heeft dit jaar met een groep die zoveel zwakker dan vorig jaar lijkt wel weer een derde of vierde plaats behaald. Ik denk echt dat hij samen met Vlijm een van de beste trainers van Nederland is.

• oplettende lezer

sinkeldam is links;)

• Handballer

Sorry, ik bedoelde of rechteropbouwer of linkshander, maar ik heb per ongeluk fout geschreven. Mijn excuses.

• OokRR

FELIX JANSEN

jammer dat hij niet in het zuiden speelt.

• banaan

Hoe kunnen mensen Haenen nou als beste rechterhoek kiezen? Hij speelt bij Bevo amper omdat er een veel betere rechterhoek voor hem staat, Peeters. Dus lijkt me logischer om hem te noemen

• martijn

diegene bedoelde Haenen als talent niet als beste rechterhoek

• Smeichel

Nou eerlijk gezegd bedoel ik merijn wel bij de beste rechterhoeken.

Ik ben niet echt onder de indruk van die andere, vind Haenen een goede afronding hebben en deze jongen pakt veel meer hoeken dan diegene die voor hem staat. Maar goed bevo is goed vertegenwoordigd op de rechter en de linkerhoek.

Misschien kun je ook je eigen mening geven ipv andere mensen alleen te bekritiseren