Unitas///////Actief klazienaveen

• keepertje13

Unitas of Actief klazienaveen.

1 wie van de twee zal het beter gaan doen in de regioklasse.

2 blijven ze in deze klasse of is het voor 1 jaartje.

3 unitas met de hakken over de sloot gepromoveerd

en actief niet ongeslagen.

en zal de leeftijd al mee gaan spelen? :P>:D<

• Richard

He Moatie!

Ik verwacht dat jullie gewoon keurig in de middenmoot eindigen.

Weet niet of jullie nog nieuwe spelers erbij krijgen. Heb wel het gerucht gehoord dat er versterking uit Hoogeveen komt??? Is volgens mij echter geen verjonging maar toch!

Van Unitas verwacht ik wel veel. Een team dat in 1 jaar tijd onder Frank qua spel gegroeid is.

Daarnaast hebben ze een uitstekende jeugd die eraan zit te komen en dus verwacht ik hen in ieder geval in het linker rijtje. Vooral omdat hun snelheid in de regioklasse wel eens bepalend kan zijn. Ze komen wel wat routine te kort, maar dat bouwen ze wel op want ze blijven er zowiezo in. Denk in ieder geval dat de Regioklasse er 2 mooie ploegen bij krijgt met aantrekkelijk handbal. Beide teams in ieder geval veel succes.

• ash

unitas maasluis?

hebben we het daarover

• keepertje13

ash Schreef:

——————————————————-

> unitas maasluis?

>

> hebben we het daarover

nee rolde :)o

• Nr1

Ik denk ook dat het ten opzichte van de ploegen die gedregadeerd zijn een verbetering is.

Daarmee bedoel ik dus dat Unitas inderdaad bij vlagen leuk en snel handbal laat zien.

Toch twijfel ik aan de voorspelling dat ze eindigen in het linkerrijtje.

Over Actief Klazienaveen tja, geroutineerde en redelijke ploeg,, maar hoelang nog?

We zullen het gaan zien!

• martijn

Ik denk gezien de tegenstanders van dit seizoen, beide ploegen een verbetering zijn.

Ik speel liever tegen een snel spelend unitas dan een houthakkend svbo.

Over twee weken spelen we een oefenwedstrijd tegen unitas.

We zullen het zien.

in ieder geval succes

• keepertje13

bij welke club speel jij dan martijn?

wie weet (bij intresse van beide clubs) kunnen wij ook nog een oefenwedstrijdje doen.

en ja …svbo….. wat moet je er van zeggen,

ga er vanuit dat ze volgend seizoen weer terug zijn.

hoorde dat ze een top trainer hebben gehaald.

vorig jaar net kampioen geworden en wil dat nu met svbo.

we zullen zien we zullen zien.

• Richard

Welk toptrainer hebben we het in dit geval?

WIl nog wel zien of ze volgend jaar kampioen worden.

Denk dat er nog voldoende potentie in de 1ste klasse is om het ze moeilijk te maken.

Daarbij denk ik dan vooral aan Hazewind, Kwiek, Exito en wellicht kan Beilen ook verrassen???

• Richard

Over welke toptrainer hebben we het??? (Zo…dat is beter nederlands!)

En ik vergat in het rijtje hierboven V&S2 die het alle ploegen in de 1ste klasse moeilijk kan maken!

• B

Ik denk dat unitas het zeker goed zal gaan doen volgend jaar.

Niet alleen beschikken ze over een goede trainer, ook hebben ze een team dat bestaat uit een combinatie van routine & talent. Met 2 steengoeie keepers, een sterke opbouwrij (wesselink, hardam, smeenge & ottens) en een reeks talentvolle jeugdspelers denk ik dat ze gaan verrassen volgend jaar.

tot in de boerhoorn

B