Kampioen van Nederland?...

• Tipsy

Dames en heren wie verwachten jullie dat er met het Nederlands kampioenschap aan de haal gaat bij zowel de mannen als de vrouwen?…

Bij de mannen verwacht ikzelf toch wel Volendam maar misschien dat e en o nog weet te stunten!…

Bij de dames VOC en dalfsen en hellas als gevaarlijke outsiders!…

• Dalfsen Supporter

Dames Kruisfinales:

VOC - Hellas > Winnaar VOC

Dalfsen - E&O > Winnaar Dalfsen

ik verwacht een prachtige wedstrijd met een grandioze sfeer in Dalfsen waar een stuntje er misschien wel in zit. Maar over 3 wedstrijden gezien en kijkend naar de afgelopen wedstrijden tussen Dalfsen en VOC geef ik met pijn in mijn hart VOC toch het voordeel van de twijfel ;)

Volgend jaar Dalfsen kampioen!

• Tipsy

Daar heb je wel gelijk in Dalfsen supporter!…

VOC lijkt dit seizoen onaantastbaar maar hebben jullie niet al is bewezen dat jullie thuis het hun heeeeel moeilijk kunnen maken zowel in de competitie als de beker?….

verder doet hellas ook nog mee maar ik ben niet zo weg van die ploeg ik weet niet zit zeker wel tallent maar denk toch dat zei af zullen haken.

verder voor volgend seizoen is de competitie heel anders Dalfsen supporter dus kun je er eigenlijk nog niks van zeggen! zou leuk zijn voor jullie als jullie het dan redden! ik gun het dalfsen zeker wel met hun fantastische supporters! wat een sfeer daar! en het aankoopbeleid zit ook wel goed voor jullie dacht ik… 2 nieuwe al en dan ook misschien nog shirina van dort dacht ik ergens te lezen? vindt het vooral opvallend dat er verder weinig gebeurd bij de andere ploegen daar zit ik eigenlijk nog wel op te wachten!…

• tsja

Inderdaad Tipsey,

VOC is toch wel de grote favoriet alleen ben ik wel benieuwd welke ploeg ze gaan treffen in de halve finale want tot nu toe staat iedereen nog met lege handen.

En zowel Hellas als Dalfsen hebben het VOC in de competitie toch ook knap lastig gemaakt.

En bij Hellas stopt Nico, dus die meiden zullen nog een stapje extra geven, daarbij las ik laatst ergens dat Inge ook weer wat speel minuten heeft gemaakt.

Kort om ze zijn gewoon weer de ploeg die vorig seizoen op de eindstreep stond alleen nu weer wat meer gegroeid.

VOC mist momenteel toch wel Schrekker, en Schaefers hoe staat die er momenteel voor dat zijn toch 2 belangrijke speelsters voor ze.

Wie het ook word Dalfsen of Hellas het beloofd nog een spannende weg te worden naar de finale en beiden teams zijn in staat om VOC een zetje te geven van de troon.

En inderdaad Dalfsen heeft momenteel een paar aardige versterkingen op papier erbij.

Bij de rest blijft het nog steeds stil, zelfs bij VOC die meestal toch wel vroeg al een speelster konden verwelkomen.

Maar laten we niet vergeten dat de competitie tot eind Juni duurt dit seizoen dus er kan nog van alles gebeuren qua selecties.

De grote vraag is houd iedereen zijn waardevolle speelsters, E&O is Lois al kwijt, VOC Laura.

Spannend Spannend Spannend allemaal

• jopiedewit

finale word hellas tegen voc, dalfsen is klaar die worden 4e want ook de wedstrijd tegen E en O gaan ze verliezen.

Zij hebben boven hun kunnen gepresteerd, leuk seizoen gespeeld maar zit niet meer in

En finale VOC tegen Hellas wordt nu nipt gewonnen door Hellas

• Tipsy

Nou NICO!.. dat vindt ik wel een uitspraak van je wat je hier nou doet hoor….

zomaar durven zeggen dat jij een winnende coach bent/wordt!….

maar het eerst maar is waar nico in je laatste jaartje!….

• tinus

voc is de grote favoriet en dat mag ook wel met al die speelsters

dalfsen of hellas zal de andere finalist zijn het ligt eraan wie wordt er 1ste in hun poule en dat zal volgende week beslist worden want dan heb je dalfsen-hellas waarbij dalfsen dan de favoriet is

ik denk dat het nog rustig is omdat de topploegen nog bezig zijn met het einde vd competitie en iedereen benaderd denk ik dezelfde spelers waardoor het wachten wordt waar die spelers voor kiezen. geld of een sportieve verbetering.

• tsja

tinus Schreef:

——————————————————-

> voc is de grote favoriet en dat mag ook wel met al

> die speelsters

>

> dalfsen of hellas zal de andere finalist zijn het

> ligt eraan wie wordt er 1ste in hun poule en dat

> zal volgende week beslist worden want dan heb je

> dalfsen-hellas waarbij dalfsen dan de favoriet is

>

> ik denk dat het nog rustig is omdat de topploegen

> nog bezig zijn met het einde vd competitie en

> iedereen benaderd denk ik dezelfde spelers

> waardoor het wachten wordt waar die spelers voor

> kiezen. geld of een sportieve verbetering.

Beste Tinus,

Waar in Nederland kunnen speelsters voor het geld kiezen in de dames competitie zijn volgens mij nog weinig teams waar met geld gesmeten word of vergoedingen.

VOC heeft goede speelsters maar er zit daar volgens mij niemand voor het geld, want in nederland is het nog steeds zo dat je grotendeels alles zelf kan lappen.

Ben benieuwd waar dan het grote geld zit in de dames competitie.

Groet,

• keeper

Tsja, het lijkt het verhaal wel van “een lantaarnpaal midden in het weiland”

• Dalfsen Supporter

en dan nu ook nog Shirina van Dort erbij! Het lijkt erop dat Dalfsen het enige team is wat zich tot nu toe echt heeft versterkt. Het seizoen is natuurlijk nog niet ten einde, maar het feit dat Dalfsen voor het einde van het seizoen de hele bezetting alweer compleet heeft is al een prestatie op zich. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de andere teams de aankomende tijd nog kunnen binnenhalen…