UITSLAG DOS - PSV

• kijkertje

De kogel is door de kerk DOS wint met 24 tegen 21 van PSV met een matige (af en toe saaie) wedstrijd die door DOS met zeker 10 doelpunten meer

gewonnen had kunnen worden als ze meer doelkansen hadden benut want ze hebben er aardig wat gemist,

PSV speelde wel goed maar ik weet nu dat hoofdklasse A hoger speelt dan B.

het scheidsrechterskoppel heeft de wedstrijd goed geleid dat mag ook weleens gezegd worden en het publiek van DOS was echt geweldig wat een saamhorigheid toppie.

DOS ik hoop volgend jaar eerste divisie heel veel succes.

een kijkertje

• haha

hahaha het niveau in de hoofdklasse B is zoveel hoger dan in de hoofdklasse A

• toeschouwer

Aangezien hier een onnozele iets probeert te zeggen (naam: haha) wil ik je er toch even op wijzen.

Jij zegt: Hoofdklasse B veel beter als A, maar de nummer 2 van Hoofdklasse A wint zeer eenvoudig van de nummer 2 van Hoofdklasse B.

Vind het dus vreemd dat je dit zegt.

• sarcasme

volgens mij moet je dit met een knipoog nemen..:)o

• Toeschouwer

Je kunt niet zomaar zeggen dat het niveau tussen beide klassen anders is op basis van 1 wedstrijd tussen beide. Schijnbaar hebben sommige mensen een ‘tunnelvisie’ en denken ze na het winnen van 1 wedstrijd een geweldige ploeg te hebben.

• Wouter

Naja goed wat je zegt toeschouwer is wel waar maar desondanks denk ik dat kijkertje gelijk heeft,

Ik bedoel DOS won al vaker eenvoudig van zowel internos als PSV.

Maargoed het was wel een spannende wedstrijd, niet altijd even leuk maar toe maar.

Groeten

• stip

Wat een waardeloze discussie.

De trainer en vooral de spelers bepalen wie sterker is (en soms nog wat andere omstandigheden, maar dat is een andere discussie).

Nu wordt er meteen gesproken alsof de klasse hiervoor bepalend is. Ditmaal was DOS nou eenmaal sterker, maar dat wil niet zeggen dat de complete Hoofdklasse A nou beter is dan de B. Want dan is het makkelijk zeggen dat vorig jaar en al die jaren ervoor Hoofdklasse B sterker is. En ik denk dat iedereen wel weet dat er genoeg teams in de Hoofdklasse A zijn die de teams in de Hoofdklasse B kunnen verslaan. Maar omgekeerd net zo goed!!!

Vorig jaar werd VOC 2 6e in B en nou kampioen in A. Weliswaar met een (gedeeltelijk) andere team, maar dan is het erg makkelijk om zo'n dingen te gaan zeggen van die klasse is sterker. Ik vind dat gewoon pure onzin! Want zo zie je maar weer dat zaken die veranderen in een ploeg (zoals bij VOC die worden versterkt) ervoor zorgen dat een team sterker is.

Ik denk dan ook dat wanneer je wedstrijden zou organiseren om de complete rangorde van de hoofdklasse te bepalen (dus nr 3 tegen 3 en 4 tegen 4 etc) dat dan ook niet eenduidig 1 klasse sterker zal zijn.

Wat ik met mijn verhaal wil zeggen is nogmaals dat ik vind dat een team de sterkte bepaalt en de manier waarop het team speelt en niet de klasse! En dat mensen dus maar moeten stoppen met roepen dat de ene klasse sterker is dan de ander.! Ik zou zeggen bewijs het maar door het spelen van oefenwedstrijden e.d.

Maar DOS, proficiat. En ik hoop voor jullie dat er een ploeg weg valt en dat jullie alsnog promoveren! En PSV, succes maar weer in de Hoofdklasse B.

• joepje

De tijd dat zuid beter was dan noord is definitief verleden tijd.

• henk

wat een onzin, misschien dat dit jaar bij de vrouwen a iets betr was dan bij hoofklasse b, maar wanneer je bijvoorbeeld naar de heren kijkt zie je dat vorig jaar uit hoofdklasse A, e en o promoveerde en uit hoofdklasse B PSV. Wat blijkt nu PSV speelt nacompetitie en E en O degradeert meteen terug. dus was een bullshit dat a beter is dan b!

• Handbalster MET verstand van zaken

En hoezo kun je aan 1 zo'n wedstrijdje zien wie er een hoger niveau heeft? Is een momentopname. PSV heeft een fantastisch seizoen gespeeld met grotendeels ontzettend sterke wedstrijden, waar een eredivisionist nog problemen mee zou hebben.

En met PSV heel de top van de hoofdklasse B..

En als je een beetje verstand van handbal zou hebben, dan weet je dat uitslagen ontzettend kunnen variëren..

Over onnozel gesproken.. Uberhaupt een onnozele discussie, bah..