Eindstand Heren 1ste klasse afd Noord

• Richard

Dit jaar niets over de 1ste klasse afd. Noord gezien.

Geen spelers aanwezig die op discussieforum zitten of gewoon geen interesse?

Eindstand dit jaar nog niet helemaal def. maar Actief bijna ongeslagen kampioen en samen met Unitas terecht gepromoveerd.

V&S 2 vaak met anti-handbal op 2/3de plek maar wel sterke ploeg.

Daarachter grote middenmoot aangevoerd door Kwiek Hoogeveen en onderaan zal Pegasus nu toch echt uit de 1ste klasse degraderen.

Wat verwachten we komend seizoen???

Nieuwkomers SVBO, Hazewind en Beilen.

Zeg het maar!

• Erik

Hier kan ik nog niks over zeggen Richard……zullen we even dit weekend afwachten ?

• Tja

Er is ook altijd wel wat met V&S… Nu het tweede weer met anti-handbal…..

• nr. 20

2 teams gepromoveerd???? Actief en Unitas.

• keepertje13

ik ruik toch echt kansen voor kwiek. zou mooi zijn. (:P) X(

als ze nou ook nog even constant gaan spelen dan komt dat goed.

aangezien ze ook van unitas winnen en dat is toch niet de minste ploeg.

• Nr4

Denk dat Kwiek weinig in de regio te zoeken heeft. Zijn af en toe te veel met randzaken bezig en te weinig met handbal.

Actief is de terechte kampioen, Unitas heeft ook een aardig compleet team. Daar achter zat een groep waarbij iedereen van iedereen kan winnen.

Was op zich een leuke competitie waarin Pegasus duidelijk de zwakste broeder was.

• keepertje13

weet ik niet nr4 kwiek heeft toch zeker vier a vijf man met hoofdklasse ervaring rond lopen.(tu)

dus als zij nog versterking krijgen van twee a drie man met minimaal regio ervaring komen ze toch een heel eind.

de vraag is als hun ambitie daar nog wel ligt.

persoonlijk vind ik de 1 klasse te min voor kwiek ze kunnen goed handballen.

en ik speel liever midden in de regio dan boven in de 1 klasse.

scheidsen zijn k*t >:D< en de verschillen met boven en onderin zijn te groot.

de spanning is alleen in de bovenste vier clubs te vinden.

dus ik hoop op kwiek kampioen volgend jaar. :)-D:)-D

gr keepertje 13

• .

Waarom promoveren uit deze klassen 2 teams en uit andere klassen maar 1 team?

Dit is toch wel erg oneerlijk gezien het aantal afdelingsklassen dat bijvoorbeeld in brabant speelt (10) in vergeiljking tot anderen…

• toeschouwer

De heren van V&S zijn terecht 2/3 geworden. Zijn misschien niet de snelste heren meer, maar de rest van de teams onder hun komen toch echt te kort.

• moi eem

10x liever kwiek dan actief kwiek heeft een mooie ploeg en laat zijn tegenstander handballen.. zeker regio waardig actief heeft een paar goede spelers maar zijn rond uit irritant en niet te beroerd om regelmatig aan de noodrem te trekken.. wil niet zeggen dat ze onterecht kampioen zijn geworden maar speel veel liever tegen kwiek.