Hoofdklasse Dames DOS - PSV

• Liefhebber

DOS is met 34 punten 2e geworden in Hoofdklasse A.

PSV is met 36 punten 2e geworden in Hoofdklasse B.

Aanstaande zondag moeten ze tegen elkaar om uit te maken wie er naar de 1e divisie gaat.

Wat zijn de kansen volgens jullie?

• speelster

DOS staat op scherp en heeft dik gewonnen van VOC, speelsters zijn bijna allemaal weer fit.

PSV heeft tegen verburch dure punten laten liggen. Ik denk dat DOS wint.

• elly88

Hup DOS, dit moeten jullie gewoon winnen!

• Kelso

Is het al zeker dat de winnaar promoveert dan? Welk team heeft zich terug getrokken dan?

Verder denk ik ook dat DOS wint. Al heeft HK B de laatste jaren iedere keer gewonnen dus we zien wel!

Succes beide

• flip

PSV was afgelopen weekend aardig de weg kwijt.

Coach wou zijn eigen team ook niet zo helpen hoorde ik later.

Daartegen als de verhoudingen tussen de verschillende hoofdklasse is net als bij de heren…

Dan wint PSV met gemak.

Hoofdklasse B is daar stukken sterker dan A. Weet niet hoe dit bij de dames is.

Denk ook dat PSV nu wel weer wat scherper is.

Hup PSV ;) de heren gaan ook de nacompetitie winnen om van Loreal te verliezen :P

• stip

Ik denk niet bij voorbaat al dat hoofdklasse B sterker zal zijn..? Deze nummers 2 zijn beide erg sterk.

Heb tegen beide teams wel een keer gespeeld. Denk dat DOS een completer team heeft. En idd die dikke overwinning tegen VOC, knap hoor!

Maar denk dat PSV het een en ander recht te zetten heeft na zondag. Dus die zullen zich niet zomaar gewonnen geven. Het zal dus nek aan nek worden.

Beide succes en ik ben benieuwd naar de winnaar.. !!

Waart wordt de wedstrijd eigenlijk gespeeld..?

• DOS

De wedstrijd zal gespeeld worden op zondag 18 april in sporthal Elderveld in Arnhem om 12:30

Ik ken PSV niet echt als team, wel weet ik dat de dames van DOS ze al een keer verslagen hebben in de voorbereiding en ik weet ook, dat inderdaad de dames van DOS een compleet team hebben. (eindelijk blessure vrij).

Verder spelen ze altijd goed in de toppers.

We zullen het zien in Arnhem

• Iemand

PSV is er zondag niet bij geweest bij de wedstrijd, je kan de coach niet de schuld geven, want het team doet het, ze speelde ronduit slecht. EN de wedstrijd tegen DOS in de voorbereiding werd door DOS gewonnen tegen een nog niet ingespeeld PSV met 1 punt verschil. Hier kan je geen verder resultaat uithalen.

• Kees

wie spelen dit dan bij de heren?

• strafworp

een niet ingespeeld psv? het is voorbereiding dan is bijna geen enkel team ingespeeld zo ook DOS niet. maar ik denk dat de hoofdklasse A bij de dames sterker is dan de B.