Nacompetitie Heren 1ste Divisie

• pinda5

De reguliere competitie zit erop en de nacompetitie staat voor deur. Wie o wie mag tegen Loreal aantreden voor een plaats in de eredivisie?? Maakt Internos een slecht seizoen goed door deze nacompetitie te winnen? Krijgt Nieuwegein een kans om terug te keren op het hoogste niveau? Promoveert PSV misschien wel in één keer door of zorgt Hercules ervoor dat er tophandbal blijft in de Haagse regio.

Mijn voorspelling:

1.Hercules

2. Nieuwegein

3. PSV

4. Internos

Ben benieuwd naar jullie meningen…

• RDAS

Persoonlijk denk ik dat het tussen Hercules en Nieuwegein zal gaan, maar her en der een stuntje van PSV zal me niet verbazen. Toch weer verrast hoe Jan ieder jaar opnieuw in een andere klasse de juiste spelers bij elkaar raapt om voor de prijzen mee te doen.

• (Duim)-Zuigertje

Persoonlijk denk ik Hercules, maar ………………………………….. die redden het dan niet tegen Loreal

• Passief Spel

Kan iemand mij misschien nog 1 keer uitleggen hoe wordt bepaald welke ploegen de nacompetitie spelen?

Vooral hoe Internos hierin terecht is gekomen? Niet dat ik het ze niet gun, maar ik kan er geen logica in ontdekken. Volgens de logica die ik ken (die waarschijnlijk dus niet klopt) zou White Demons op basis van de rangschikking in de 4de periode een plekje moeten krijgen.

Internos zou aangewezen moeten zijn vanwege de eindrangschikking in de gehele competitie, omdat alle ploegen boven hen of kampioen of periodekampioen of 2de team zijn.

Iemand een duidelijk verhaal hierover?

• Passief Spel

Laat maar, ik heb hem al.

Er wordt pas aan het einde van de competitie gekeken welke periodekampioenen (waarbij de 2de teams en de kampioen gewoon op de lijst staan) geen nacompetitie gaan spelen. De opengevallen plekken worden aangevuld tot 4 ploegen met de hoogstgeklasseerde teams uit de eindrangschikking van de competitie.

Volgende keer eerst even zelf zoeken alvorens het forum te bevuilen. Dank u.

• Saab

Het maakt niet uit wie de nacompetitie zal winnen aangezien Loreal toch de winnaar van de nacompetitie zal zijn.

• RDAS

Gaab

• flip

PSV wil wel wat gaan fokken hiero.

Zal de nacompetitie niet gaan winnen denk ik.

Al helemaal niet van loreal.

Hopen dat Nieuwegein de nacompetitie wint ipv herculus.

Al maakt dat allemaal niet uit want Loreal zal toch wel winnen…

Internos zal weinig rol van betekenis spelen hier denk ik.

Maar ja wie weet, misschien hebben zij ook zin om nog wat te winnen ;)