regio c dames gemini kampioen!

• kirstenn

gemini gisteren gewonnen van ventura dus kampioen.

gemini heeft een hele sterke 1e helft gespeeld stonden volgens mij met 10 punten voor in de rust.

2e helft kwam er een keeperswissel die ik niet goed vond uitpakken. gemini stond nog maar met 4 doelpunten voor, er werd dan ook weer gewisseld van keeper en een aantal speelsters. toen ging het weer wat beter. de uiteindelijke eindstand is 22-27 voor gemini geworden.

dus haro dat zich wel weer ff naar de hoofdklasse zou promoveren blijft helaas in de regio klasse;)

wat hebben de andere teams gedaan?

• Roac

Gefeliciteerd met jullie kampioenschap meiden!!

Roac - Quintus

17-27 Quintus was gewoon beter en heeft terecht gewonnen. Roac heeft met veel blessures te maken de laatste weken dus het is goed dat dit seizoen er op zit voor ons.

• Lente

Gemini gefeliciteerd met jullie kampioenschap.

Jullie hebben het verdient waren over de gehele competitie de betere ploeg.

Jammer voor HA RO die dachten de klus wel te klaren. Maar jammerrrr, volgend jaar nog een regioklasse en dat met 6x in de week trainen???

De wedstrijd VTC - DWS 24-14.

VTC duidelijk de betere ploeg vooral de 1e helft hebben ze DWS weg gespeeld.

De tweede helft kakte VTC een beetje in, mede door conditie gebrek, we trainen maar 1x in de week en ook gingen we mee in het trage tempo van DWS. Maar goed een 4e plek dit seizoen, niet te klagen maar als we optimaal konden trainen had er misschien meer in gezeten…… wie weet volgend jaar.

En wat vonden jullie over het algemeen van de competitie?

Fijne zomerstop en misschien tot volgend jaar.

Altijd weer een verrassing in welke klasse VTC ingedeeld wordt.

• Ventura

Gemini terecht de kampioen dit seizoen. Ze hebben gisteren (zeker de eerste helft) laten zien waarom zij het moesten zijn.

Succes volgend jaar, neem Internos als voorbeeld, vorig jaar bij ons kampioen en nu weer kampioen en dus gepromoveerd naar de eerste divisie.

Succes volgend jaar, wij gaan ons opmaken voor de veldcompetitie (jaja, die bestaat nog) en op naar het NK.

• Feessie

gemini gefeliciteerd met het kampioenschap!!!! Zeker een flink feestje gehad van het weekend :)

Westalndia heeft gewonnen van Schipluiden met 5 punten verschil. uitslag weet ik ff niet meer uit mijn hoofd!

Leuke wedstrijd!

• Babs in 't doel

Gemini gefeliciteerd!!

Helaas zijn wij er inderdaad weer vandoor in de hoofdklasse, dus niet tot ziens…… Succes in de hoofdklasse!!!

grts

Babs (internos)

• Hercules

Gefeliciteerd meiden van Gemini. Jullie hebben het verdiend!