uitslagen regio D dames

• publiek

JHC - Baarn: 20 - 23

Cometas - Zeeburg: 22 - 23

Baarn en Cometas gaan dus nog strijden om degradatie.

Zeeburg staat veilig.

• elly88

Ja, mits de wedstrijd JHC-Baarn reglementair was (onbevoegde scheids?) denk ik dat er nóg een spannende wedstrijd op het programma staat.

• toeschouwer

Er stonden gewoon 2 bevoege scheidsrechters te fluiten dus helaas voor elly blijft het bij een spannende wedstrijd!

• elly88

Yes, ben benieuwd wanneer? En waar?

• en nhv lid

ja er stonden inderdaad bevoegde scheidsrechters op (miss???)

maar dan nog mogen zij niet fluiten de een van zap/jhc en de andere van baarn

bij jhc— baarn ???????en spijkerbroek teneu en zonder gele rode kaarten etc ???

wat denkje zelf toeschouwer een baarn bril op miss:P

• een nhv lid

jo jo jo elly jo jo jo elly ahhahahahahahha

• elly88

::o ???? Zeker te veel handbalwedstrijden gezien en een beetje doorgedraaid door alle spanning???? (:P)

• een nhv lid

nee hoor elly88 gewoon beetje gek :P:P:P

• ..

Ik snap best als cometas protest aangaat bij het nhv, want de wedstrijd werd inderdaad gefloten door een bondscheidsrechter van baarn en een bondscheidsrecghter van zap! Helemaal omdat het over degradatie gaat zou ik het niet eerlijk vinden. Slecht van het nhv dat er zo wordt omgegaan met belanrijke wedstrijden, dit is de tweede keer al dat er geen scheidsrechter komt opdagen voor jhc.

• NEA

De Dames van NEA spelen zondag 25 april plaatsingwedstrijden voor een plek in de hoofdklasse.

NEA is als 2e geeindigd in de competitie en speelt nu in een poule van 4 voor promotie.

Tevens is NEA op zoek naar een trainer coach voor de dames selectie die bestaat uit dames Senioren, A junioren en talenten uit de B junioren.