Handbal feest

• Groene sokken

Afgelopen weekend, tijdens het Aalsmeer toernooi is mij een gerucht ter oren gekomen, dat div. leden van de lokalen handbalvereningig op zaterdag 17-04 een giga feest organiseren, het toeval wil ook, dat de top van de nederlandse artiesten en d.j.'s op deze avond, al maanden van te voren geboekt waren, en een van de hoogste gezag dragers aldaar, dit in een informeel gesprek op zaterdag avond, niet wilden bevestigen of ontkennen, maar voor de zekerheid wel 2 peletons M.E., een 30 tal para-troepers, en div. kikforsmannen paraat houden,

Wie kan mij hier meer over vertellen ???

• Dalfsenaar

Ja klopt dan wordt de eerste oogst van de echte aalsmeerse tulpen verwacht .. ;)

• Toeter

Beste Groene Sokken,

ik kan je vertellen dat dit geen gerucht is, maar de waarheid.

• Verrekte Koekwaus

De keiharde waarheid

• Bloffertje

Feest, weet van geen feest.

Waar zou dat dan moeten zijn?

Aalsmeer……., waar ligt dat?

Kunnen ze daar dan feesten.

Geloof er niks van.

Heb in ieder geval geen uitnodiging gekregen.

• (Duim)-Zuigertje

Als het een ECHT feest is word ik wel door een van mijn vele vrienden uitgenodigd.

Waar wacht je op DONDERS.

• schnit

Heeft DONDERS vrienden dan ?

• Aalsmeerder

Check de site van HV Aalsmeer ( www.hvaalsmeer.nl ):

Aan alle teams van FIQAS Aalsmeer is gevraagd een ludieke actie te bedenken om de clubkas te spekken en… het derde herenteam heeft een super actie bedacht! Op zaterdag 17 april a.s. gaan de kampioenen van dit Team III namelijk een fantastisch feest organiseren. Vanaf 21:00 uur zijn alle leden van FIQAS Aalsmeer (van jong tot oud) met aanhang van harte welkom op Aalsmeerderweg 178 (schuin tegenover de Hoogvliet, achter in de schuur). Er worden die avond consumptie bonnen verkocht voor € 1,50. De prijzen zijn: bier/wijn/fris: 1,50, mixdrankjes: 3,00, een zalige Snackschotel: 6,00. Het wordt een gezellige avond met muziek, hapjes en drankjes. En vergeet niet, de gehele winst gaat naar de vereniging! Veel eten en drinken dus… Een DJ zal tijdens deze avond de muziek verzorgen! Dus naast gezellig bij praten kan er ook gedanst worden. Een super idee dat twee vliegen in één klap slaat: een super leuk feest en….. geld voor de clubkas! KORTOM: DIT WORDT EEN AVOND DIE JE NIET WILT EN MAG MISSEN! Kom dus allemaal zaterdag 17 april en maak van de actie van TEAM III een groot succes.

Team III weet zeker hoe een feest groots aangepakt kan worden dus gegarandeerd een suc6 !

Wel eerst lid worden (als je dat nog niet bent !)

• DONDERS!!!

Niet die fluiten in ieder geval….. (:P)

• Verrekte Koekwaus

Als je maar bonnen koopt mongollll