Bal schoonmaken

• Speler

Hoe kun je het beste een bal die vol met hars zit schoonmaken?

Iemand een tip?

• jack

Met een balletje hars (zonder grap)…op je bal leggen en elke keer eraf trekken…

• dude14

Warm water werkt ook, en geljk een goede invulling voor de dag.

Ik heb het ooit gerpobeerd met stickerverwijderaar. Gaat als een speer, maar je bal kan je na een half jaar weggooien!

suc6

• bal

Wasbenzine werkt ook :P en de harsbal werkt ook :D Eerst ff op de verwarming leggen zodat ie warm wordt ;)

• balletje

gewoon in de wasmachine gooien

• hars

hard wrijven over een klein stukje, hier een balletje van maken. dan erop drukken en eraftrekken is het beste.

• De TIP

Warm maken met een föhn (of verf afhaler) en dan met zon ding waar je de verf mee van de muren haalt en behang( weet niet hoe het heet):S

dan kun je dat er zo afkrabben.

stinkt wel een beetje maar je kan het vaak doen en de bal blijft gewoon altijd goed.

Succes!

• ovenmaister

effe in de oven of magnetron (ik had wel ruzie met mijn moeder) en dan met een katoenen doek met een klein beetje olie eraf vrijven bal wordt even glad maar dat is tijdelijk en de beste manier voor je leer.

• Six

Waarom zou je dat willen?

• Harry Heroine

Een beetje vla eroverheen gooien (vanille/chocola, absoluut geen aardbeienvla) dan in de vriezer liggen (ongeveer 24 uur).

Vervolgens naar je vriendin lopen en zeggen: “schraap hem kaal anders krijg je patsen”.