Hoe gaat het aflopen in de Heren Regio B

• Bil

O, trainen we nog?

• amateur

Artemis - Hercules 4. Weer eens een goddelijk onderonsje, de godenzoon zal winnen. 24-26

Blerick - NOAV. de heren uit Susteren zijn duidelijk het beste team uit de competitie dus ze winnen ook bij Blerick. Trouwens complementen voor Blerick, ondanks de smalle en jeugdige selectie hebben ze met leuk en sportief handbal nog redelijk wat punten gehaald.

Swift Helmond - AHV Swift 2. Gelijkspel. Ik denk dat Arnhem volgend jaar om de titel mee zal gaan doen.

Ha-Stu - Jupiter'75. Gemotiveerd Ha-Stu zal van het kwalitief betere Jupiter winnen. Handhaving voor de studenten (tenzij ze teveel zuipen de avond ervoor)

Loreal 2 - White Demons 2. Dit wordt het laatste kunstje van WD. Ik vind dit team oko de terechte degradant omdat ze net iets minder zijn dan andere teams, verwacht wel dat ze er na komend seizoen gewoon weer bij zijn.

Snelwiek - VHC Zelfde verhaal als bji hastu-jupiter. Het gemotiveerde team zal van het betere team winnen

Ik vond het ook een leuke competitie. Een meer dan terechte (en verassende) kampioen, brede subtop waarbij ieder team weer specifieke kwaliteiten heeft. Oudjes van Hercules die er toch nog vrij makkelijk inblijven en een geweldige houdini-act van Ha-Stu. Eigenlijk is het jammer dat er teams degraderen, kunnen we niet gewoon met deze club doorgaan komend seizoen :)-D

• Peb

Artemis - Hercules 4. Zal een spannende wedstrijd worden. Ik denk dat Artemis NET iets meer snelheid heeft. De twee sterke mannen zullen denk ik de wedstrijd beslissen.

Blerick - NOAV. Een wedstrijd die nergens meer on gaat. Ben benieuwd of dit een hoogstaande wedstrijd gaat worden. Thuis hebben we de nodige moeite gehad met Blerick. Ben benieuwd of we “ff” van hun gaan winnen… Denk wel dat het een leuk sportieve wedstrijd gaat worden.

Swift Helmond - AHV Swift 2. Ligt er puur aan wie speelt bij AHV….

Ha-Stu - Jupiter'75. Ha-Stu thuis heeft de nodige stuntjes geleverd.. Jupiter met de zilveren cup staat vast op de tweede plek. Denk dat Ha-Stu meer gedreven zal zijn… en hierdoor NIPT een overwinning binnen haalt.

Loreal 2 - White Demons 2. Zoef zoef de haas maakt de nodige breaks. Winst voor Venlo

Snelwiek - VHC Ben bang dat Snelwiek hier gaat winnen. VHC heeft te veel blessures.. Maar zal niet zonder slag of stoot verliezen.