Hoe gaat het aflopen in de Heren Regio B

• Supporter

Artemis - Hercules 4. Niets meer te behalen. Vrij eenvoudige overwinning voor Artemis 32 - 24

Blerick - NOAV. NOAV kampioen en nog altijd een kater. Blerick wil op een waardige manier afscheid nemen. Winst voor Blerick 28 - 26

Swift Helmond - AHV Swift 2. Zal weinig meer voorstellen 26 - 25

Ha-Stu - Jupiter'75. Ha-Stu zal nog moeten strijden. Wanneer Jupiter sportieve plicht doet 28 - 33

Loreal 2 - White Demons 2. Loreal 2 veilig, White Demons gedegradeerd. Waar gaat het nog om. Toch ruime winst voor Loreal 33 - 24

Snelwiek - VHC. VHC gaat verassen en winnen. 22 - 25.

Handhaving voor VHC en het eerste en voorlopig laatste jaar voor Ha-Stu in de regio klasse. Toch jammer want ik had het die jongens wel gegund.

• Calzone

En Valkenswird? Gaan jullie ons nog motiveren om extra ons best te doen?

Of wachten jullie eerst de uitslag tegen Snelwiek af?

• Bil

Niet te veel biertjes drinken bij de 80's and 90's party zaterdag dan Calzone. Ik ga volgend jaar liever naar Valkenswaard dan naar Nijmegen.

• Speler2

1 NOAV 38

2 Jupiter'75 34

3 Snelwiek 27

4 Swift Arnhem 2 27

5 Artenus 25

6 Swift Helmond 22

7 Loreal 18

8 Hercules 4 18

9 Blerick 16

10 Ha-Stu 15

11 VHC 13

12 White Demons 2 11

Naar mijn idee word dit het einde van de competitie. Met stand en puntentotaal.

Artemis - Hercules 4. Artemis gaat deze pot verliezen.

Blerick - NOAV. NOAV nog gefeliciteerd. Leuke seizoensafsluiter en veel plezier in de hoofdklasse!

Swift Helmond - AHV Swift 2. Arnhem pakt hier gewoon de punten.

Ha-Stu - Jupiter'75. Ha-STU heeft onzettend goed gedraaid de 2e helft van het seizoen. Ik gun het ze daarom enorm. Deze wedstrijd winnen ze niet maar ze redden het toch nog wel.

Loreal 2 - White Demons 2. Loreal wint hier gewoon.

Snelwiek - VHC. Snelwiek draait laatste tijd weer ietsjes beter. Vooral thuis gaan ze gewoon de punten pakken.

VHC en WD2 eruit, Ha-STU erin. Zo zie ik het ! Iedereen succes van het weekend.

• Leek

Nou ik sluit me aan bij Speler2.

Helaas voor VHC.

Opvallend: Dit seizoen zijn we allemaal zo aardig voor elkaar in deze klasse.

Geen UDI achtige ploegen(houthakkers), helaas voor de Demonen en VHC.

• speler

Hoeveel degraderen er nu in deze klasse? Ik dacht pas te lezen dat er 3 uitgaan. (Trok Blerick zich nu vrijwillig terug?)

• VHC-er

Nou Calzone en Bil,

Jullie weten het wel te brengen, hebben jullie van ons 2x mogen winnen om maar kampioen te worden, hebben we het Noav nog behoorlijk moeilijk gemaakt in Valkenswaard en wonnen ze op het laatst nipt doordat er 3 spelers geblesseerd uitvielen. En nu willen jullie extra motivatie, nou vooruit dan maar. Win in Nijmegen en het “einde seizoen feestje” vieren we samen. Lijkt me toppunt van brabantse gezellligheid….!!

Verder deel ik de mening van diverse spelers en leken niet natuurlijk.

VHC heeft veel pech gehad dit jaar en net als HasTu veel wedstrijden nipt verloren. We spelen met een kleine selectie waar ook nog de nodige blessures geweest zijn en nog zijn. Maar we gaan er elke wedstrijd weer voor en spelen regelmatig een prima pot, dus verdiennen we het net als Hastu om er in te blijven.

Het is regelmatig geroepen op dit forum, de mooiste competitie van het land en zowiezo de sterkste regioklasse, kijk maar naar Reehorst in regio A of Heerle in Regio C, dus we willen graag op dit niveau blijven met inmiddels best aardige toekomstperspectieven in de ploeg vooor volgend jaar. Uitbreiding is aanstaande en ook noodzakelijk dus we gaan er gewoon voor en halen we het niet dan is het jammer maar halen we het wel is het niets meer dan terecht.

• helderziende

VHC blijft erin dat gaat goed komen.

De Juupkes winnen gewoon in Nijmegen en VHC doet zelf haar werk door van Snelwiek te winnen.

Dan volgt er volgens mij een beslissingswedstrijd want er degraderen volgens de regelementen 2 ploegen uit de regioklasse.

Die wedstrijd is op neutraal terrein en dan is het heel eerlijk de sterkste die wint….succes allemaal.

• wasbaer

Artemis - Hercules 4. no-nonsens partij met winstpunten voor Artemis

Blerick - NOAV. we gaan er een leuk feestje van maken met een mooie puntendeling

Swift Helmond - AHV Swift 2. thuisvoordeel, lekker harde muziek en op naar de kantine

Ha-Stu - Jupiter'75. Winst Hastu met 6 verschil

Loreal 2 - White Demons 2. Monsterscore voor Loreal

Snelwiek - VHC Winst voor VHC met 5 verschil

tav speler : Er degraderen 2 ploegen uit de regioklasse B. Blerick trekt zich niet nog niet terug en is in gesprek met 2 verenigingen om samen te werken. Mocht dit niks worden dan trekken we ons terug en komen er extra promotiewedstrijden voor ploegen uit de 1e klasse.

• Calzone

Nou dadelijk kan wasbaer ons nog beter motiveren dan VHC, met zo'n voorspelling! ;) Zou dan met afstand de zwaarste verliespartij van het seizoen zijn.

Misschien is die bij onze trainingen komen kijken…

Maar Valkenswaard, we gaan gewoon ons best doen, want wij vinden ook niet dat jullie eruit horen te gaan. Maar Hastu eigenlijk ook niet op basis van de 2e helft, dus misschien is het eerlijkste als jullie het onderling mogen uitvechten!

Succes allemaal!