Regio C Mannen Ronde 22

• Mark Spier

EHC - U.S.: Wedstrijd om des keizers baard. Maar ik schat U.S. momenteel hoger in, dus winst U.S.: 20-24

Hercules 3 - Saturnus: Spannende wedstrijd. Hercules wil ongeslagen thuisstatus behouden en de druk op Heerle behouden en minimaal 2e worden. Saturnus wil van elke ploeg een keer gewonnen hebben. En het zijn de minst gepasseerde ploegen. Ik hou het op het thuisvoordeel, maar nipt: 23-22. De 3e helft zal een mooi gelijkspel opleveren!!!

Savosa - Saturnus'72: Makkie voor Savosa: 31-20

HWC - DWS: Mooie derby. HWC zal er alles aan doen om 2e te worden, maar DWS wil gewoon niet van HWC verliezen, dus gelijkspel: 23-23

Westlandia - Heerle: Westlandia thuis lastig te verslaan. Heerle zal de druk voelen om kampioen te worden, zeker als vlak ervoor Hercules heeft gewonnen (hopelijk). Voor een leuk toetje van de competitie zeg ik winst Westlandia: 25-24.

Snelwiek 2 - Unitas'63: Makkie voor Giedd en zijn mannen: 34-20

• Jantje van Leyden

EHC - U.S.:

Zoals “kreupele speler” al zei: Gaat voor beide ploegen nergens meer om. Geef het voordeel ook aan US

Hercules 3 - Saturnus:

Kan nog eens gaan spoken in Boswijk. Ben benieuwd hoe graag Heineken en zijn makkers willen promoveren. 3e helft gaat sowieso de leukste worden!

Savosa - Saturnus'72:

Geen twijfel. Savosa houdt de punten thuis

HWC - DWS:

Toch ook een aardige kraker. Gun het HWC meer dus punten blijven thuis

Westlandia - Heerle:

Tsja.. Gaat Heerle het volmaken of gaan ze figuurlijk op de bek in de laatste wedstrijd? Altijd lastig tegen Westlandia. Kan erover meepraten. Wij mochten er ook een verlies partij aantekenen. Punten toch voor Heerle.

Snelwiek 2 - Unitas'63:

Moet te doen zijn voor Giedd en zijn makkers. Punten mee naar huis.

• Heineken

EHC - U.S

Beide teams kunnen niet meer stijgen of dalen. US compleet, dan winnen ze van dit toch wat teleurstellende EHC van dit seizoen. US volgende seizoen weer lekker in de Regio D.

Hercules 3 - Saturnus

Bij Zaturnus begint de strijd donderdag al bij de training, want wie gaat er rijden!!!

Er worden het hele seizoen al geen punten weggegeven in Boswijk dus OOK het laatste weekend niet.

Maar Jantje, je gaat me toch niet zeggen dat je er nu WEL een keertje bij bent?!?!?

Savosa - Saturnus'72

We nemen afscheid van de JUF en haar kinders zoals dit seizoen wel vaker…..zonder de punten!

HWC - DWS

DWS kan niet meer stijgen of dalen. HWC wil nog voor die 2de plek gaan, maar is bij winst ook nog afhankelijk van Hercules.

Thuisvoordeel geeft hier de doorslag. Punten voor HWC.

Westlandia - Heerle

Westlandia heeft alleen de eerste wedstrijd thuis verloren. Dus Tja Kasbewoners stel ons niet teleur en houd deze reeks vast! Punten voor Westlandia.

Snelwiek 2 - Unitas'63

Giedd pakt hier de punten.

• Giedd

Na drie weken afwezigheid op deze site toch nog even mijn voorspellingen voor de laatste speelronde!

EHC - U.S.: Kan een leuke wedstrijd worden zonder hele gemotiveerde teams. Zoals Heineken mooi omschreef mogen ze volgend jaar ( hopelijk ) weer regio D spelen. Niks tegen die gasten maar zondag ochtend om half negen richting Amsterdam…. Oja! De voorspelling : EHC houdt ze nipt thuis.

Hercules 3 - Saturnus: Tis jammer dat ik zelf moet spelen anders was ik deze wedstrijd zeker gaan bekijken! Twee uitstekend verdedigende ploegen en de twee beste keepers van deze klasse.. Zien hoe ze zichzelf te pletter lopen op elkaar! Maar ben bang dat het derde van Hercules de ongeslagen reputatie volhouden en op doelsaldo toch ‘de thuistitel’

op hun naam schrijven!

Savosa - Saturnus'72: Kom op Barendrecht! Laat nog 1 keer zien waarom Ridderkerk is gedegradeerd!

HWC - DWS: Ook een leuk affiche! HWC een erg goed tweede seizoenshelft gedraait. DWS is al bezig met volgend jaar en gaat hier dus geen kans maken op de overwinning.

Westlandia - Heerle: Ik HOOP dat Westlandia hier wint zodat ( hopelijk ) hercules dan hoofdklasse gaat ballen! Kunnen we weer op de zaterdagavond losgaan in dat briljante cafeetje in Wouw! Maar ik DENK dat Heerle twee weken met hars heb lopen oefenen en hier toch wel vrij makkelijk gaan winnen!

Snelwiek 2 - Unitas'63 : Zoals wordt gezegd : Punten voor Giedd!

• voor een kannetje

He Heineken,

we zijn er nog niet uit wie moeten rijden. Kom je ons halen?

• Oude Reus

Iedereen heel veel plezier deze laatste speeldag!

Het was al een leuke competitie en we rekenen op een waardig slot.

Bij Westlandia hangt de sfeer van de 5mei-hel, dus moet Heerle nog even echt aan de bak. Toch mag dat geen enkel probleem zijn. Heerle was dit seizoen de beste ploeg, dus moeten ze lak aan hars, thuisvoordeel en kampioenszenuwen hebben: ze winnen daar gewoon.Helaas nemen we weer meteen afscheid van dit sympathieke team. Veel succes in de Hoofdklasse!

In Boswijk zullen de eerste twee helften waarschijnlijk onzeker zijn. Maar de derde helft is wel zeker: wat de wedstrijduitslag ook zal zijn, de derde helft zal een succes zijn. Er is al wat aanhang bereid gevonden om de sturen te bedienen, dus die strijd gaan we echt serieus aan. De afstand op de terugweg is per taxi of nachttrein best te overbruggen, dus kom maar op! Wie wint wat in Boswijk?

Als Heerle nog even langs komt in Rijswijk om ons vaatje (voor bewezen diensten) af te leveren, kunnen jullie dan op de heenweg even onze verbandkoffer ophalen in Barendrecht? Die hebben we daar de laatste keer laten staan en we verbruiken een paar rollen tape per wedstrijd, dus we kunnen onszelf nauwelijks bij elkaar houden. Voor oktober hebben we die koffer weer nodig…

Het leuke is dat heel veel wedstrijden er nog toe doen. HWC heeft ook een soort ‘hel’ en het zal lastig worden voor DWS om daar wat klaar te spelen, maar voor HWC gaat het om een eventuele 2e plaats, wat de nodige spanning zal geven. Geen idee van de uitslag. Savosa heeft waarschijnlijk een redelijk makkie tegen het andere Saturnus. Daarmee komen ze wel op 25 punten en kunnen met die eindsprint nog wel Westlandia en Saturnus voorbij gaan. Alleen het potje van Giedd gaat nergens meer over en de uislag van EHC-US heb ik al gezien…

• Edgar

Ik ben lam x hv heerle

• Edgar

Stefan is ook lam, heel hv heerle is lam! Wij zijn kampioen, nu Ajax nog…

• Edgar

joepie, Ik besta graag x

• Edgar

Kijk daar! Een vogeltje!