Voorspelling Heren Hoofdlasse A: Ronde 22

• Woutje Wachtmans

De laatste ronde…en de prijzen zijn verdeeld. Aalsmeer heeft bepaald dat ze zelf kampioen werden. Nog zes wedstrijden en Dan zit het er weer op voor dit seizoen.

Univé/Achilles - Hellas 2

Achilles is thuis ongeslagen dit seizoen. Ook tegen Hellas 2 zullen ze hun best doen om de punten te behouden. 32-30

FIQAS/ Aalsmeer 3 - FHC

De jongen uit Friesland moeten nog een verre uitwedstrijd spelen en wel tegen de kampioen. 28-20

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - HVBS

Net al FHC speelt Hurry Up volgend jaar een niveau lager, toch gaanze tegen HVBS proberen de eer te redden. 28-26

Celeritas - VVW

Beide teams kunnen goed zonder hars uit de voeten. VVW kan nog een plaatsje stijgen…. 22-25

CSV - Venus/Nieuwegein 2

Eenvoudige overwinning voor CSV. 30-26

GOconnectIT/Fortissimo - Vrone

Fortissimo moet nog iets goedmaken en de jongens uit Cothen gaan dus vol voor de winst. 32-25

• Inside HK A

De prijzen zijn inderdaad al verdeeld, de vraag is alleen nog maar of Achilles thuis de ongeslagen status kan behouden. Gezien het resultaat in Den-Haag zal dat zeker niet makkelijk worden. 30-29

FIQAS/ Aalsmeer 3 - FHC

Aalsmeer is al kampioen en stellen thuis voornamelijk de jonkies op. Deze zijn ook beter dan FHC dat volgend jaar terecht een stapje lager speelt. 26-16

Ik denk dat HVBS hier de punten op gaat halen. Hierdoor komen ze nog op een gedeelde 8e plek uit met CSV. 25-28

Celeritas - VVW

VVW is hier de betere partij, al hebben ze de punten voornamelijk thuis gehaald. Thuis is Celeritas net iets beter dan uit, VVW wint toch. 23-24

CSV - Venus/Nieuwegein 2

Nieuwegein is gewoon een erg goede ploeg, CSV vind ik ook een aardige ploeg maar is hier de mindere van de 2. Slotfase zal voor Nieuwegein wederom belangrijk zijn, daarin maken ze deze keer het verschil. 24-28

Fortissimo thuis is lastig, Vrone uit imponeerd niet. Hoewel ik Vrone wel een erg goede ploeg vind. Maar Fortissimo thuis is te sterk. 32-29

• Tonijn

Achilles is thuis ongeslagen dit seizoen en dat willen ze vast volhouden. De vraag is hoeveel zin Hellas heeft. Ik denk dat ze wel zin hebben in de laatste wedstrijd en dat ze nog even die laatste twee punten pakken: 30-33

FIQAS/ Aalsmeer 3 - FHC

FHC k omt en gaat weer, wedstrijd is niet eens noemenswaardig: 29-19.

De mannen van Hurry-up pakken thuis de laatste puntjes: 26-24

Celeritas - VVW

Celeritas begon het seizoens met aspiraties en eindigen bijna onderaan. Wat een deceptie. En VVW pakt ook nog eens de laatste punten: 21-26.

CSV - Venus/Nieuwegein 2

Nieuwegein is al bezig met seizoen 2010-2011 en CSV wil wel nog even punten pakken: 28-24

Fortissimo heeft alle kansen op promotie zelf verspeelt en zal niet al te enthousiast de laatste wedstrijd ingaan. Gelukkig voor ze dat Vrone ook al klaar is met het seizoen, zodat in deze slechte wedstrijd de thuisploeg toch wint: 29-26.

• AnoniemeArie

Achilles gefeliciteerd en veel succes in de eerste divisie. 30-30

FIQAS/ Aalsmeer 3 - FHC

Aalsmeer gefeliciteerd. 30-18

25-25

Celeritas - VVW

23-30

CSV - Venus/Nieuwegein 2

29-28

28-29

• B-Laro

Hallo allemaal,

Weinig boeiend dus geen post deze week. Ik hoop dat bij ons de jeugdkampioenen een geweldigde huldiging krijgen, we flink in het zonnetje gezet worden met de promotie en we een leuke pot spelen tegen Hellas (zijn jullie compleet mannen?).

Iedereen bedankt voor de competitie, vond het leuke en leerzame potten.

Veel plezier deze week met de laatste ronde!

• Snuitert

>

> Univé/Achilles - Hellas 2

>

25-32

>

> FIQAS/ Aalsmeer 3 - FHC

>

46-12

> Mannak/Hurry Up-HVC 2 - HVBS

>

19-23

>

> Celeritas - VVW

>

19-27

>

> CSV - Venus/Nieuwegein 2

>

29-31

>

> GOconnectIT/Fortissimo - Vrone

>

29-22

Succes laaste potje en een leuke afsluiting van het seizoen gewenst!

• aard appel

Hellas 2 was helaas weer niet compleet, wel een mooie wedstrijd gespeeld tegen Achilles! 32-31

Zover als ik heb gezien zijn jullie de terechte kampioen.

Tot volgend seizoen,

Groeten uit Den Haag