Laatste zaalwedstrijden Dames Regio C

• Lente

hallo allemaal,

Inderdaad alweer de laatste wedstrijd van het seizoen.

Wat is de tijd toch snel gegaan en het is spannend gebleven tot de laatste ronde.

Hoop dat iedereen een lekkere pasen heeft gehad maar we moeten nu toch echt nog even knallen.

Mijn voorspellingen zijn het volgende:

Hercules - Stompwijk: Hercules wint

HARO - Atomium: HARO zal dit winnen, Atomium kan hier echt niet voor een verrassing zorgen… al zou het een hele leuke verrassing zijn.

Ventura - Gemini: Gemin zal dit met gemak winnen en zullen het kampioenschap echt niet uit handen geven. Snap best dat iedereen een beslissingswedstrijd wil zodat HARO uit de poule verdwijnt, maar ik vind wel dat Gemini het kampioenschap verdient.

ROAC - Quintus: Ook een hele leuke wedstrijd maar ik denk dat Quintus toch de puntjes zal pakken

Vriendschap - DWS: VTC zal dit winnen, denk niet met gemak want DWS is een harde, ongecontroleerde ploeg. Naar mijn mening een van de minst leuke ploegen van deze poule.

Westlandia - Schipluiden: Westlandia zal dit winnen.

Veel succes nog even!!!

• kirstenn

Hercules - Stompwijk: Hercules wint

HARO - Atomium: haro wint.

Ventura - Gemini: Gemini, heel leuk dat ventura hun laatste wedstrijd wil winnen maar de punten + het kampioenschap gaan mee naar zoetermeer.

ROAC - Quintus: ik ga voor roac

Vtc - dws: vtc gaat dit thuis niet uit handen geven.

Westlandia - Schipluiden: westlandia gaat toch nog wel wat punten pakken dit seizoen

• Swiebert

Denk niet dat Ventura de punten kunnen stelen