Laatste zaalwedstrijden Dames Regio C

• Paaseitje

Aankomend weekend kunnen we even bijkomen met Pasen en daarna voor de laatste keer in de zaal knallen! Jammer dat het seizoen bijna voorbij is. Hier mijn voorspellingen alvast:

Hercules - Stompwijk: Hercules wint

HARO - Atomium: dikke winst voor HARO

Ventura - Gemini: dit zal een spannende pot binnen, want nu moet het gebeuren: Gemini haalt het kampioenschap binnen!

ROAC - Quintus: ROAC speelt wel heeeeel afwisselend, maar ze krijgen nog 1x vleugels voor het thuispubliek en gaan proberen de 4de plek te bemachtigen

Vriendschap - DWS: Vriendschap wint

Westlandia - Schipluiden: dikke winst voor Westlandia

Op 17 april moet de wedstrijd Stompwijk - Atomium nog ingehaald worden. Dat is ook een verhaal apart. Atomium is niet op komen dagen en hebben een boete en 2 strafpunten gekregen, maar de wedstrijd moet wel ingehaald worden. Normaal gesproken is het dan toch 10-0 winst voor Stompwijk?? Nou ja, Stompwijk wint toch wel.

• Steffie

Omdat het de laatste is van het seizoen, ook nog even een voorspelling van mij, heb wel meegelezen regelmatig, maar niet veel gereageerd dit jaar, sorry ;)

Hercules - Stompwijk -> Hercules gaat de laatste thuiswedstrijd niet weggeven, ze houden de punten

HARO - Atomium -> wat ik begrepen heb met Moshen als coach bij HARO, tegen zijn vrouw, maar de punten zijn toch gewoon voor HARO, dus wie weet nog een beslissingswedstrijdje tegen Gemini voor hun?

Roac - Quintus -> dit moet Quintus gewoon dik winnen

Vriendschap - DWS -> punten voor Vriendschap

Westlandia - Schipluiden -> punten voor Westlandia

En dan….. de “belangrijkste” van dit weekeinde, wordt Gemini nu al kampioen of wordt het toch een beslissingswedstrijd tegen HARO?

Ik ga voor de laatste optie, wij willen uiteraard gewoon winnen onze laatste wedstrijd, dus zullen er alles aan doen om het Gemini moeilijk te maken. Laat ze het dan maar in een rechtstreeks duel uitvechten op neutraal terrein, eens kijken wie er dan wint.

Fijne paasdagen en succes bij de laatste ronde.

• lalala

Eerst ff genieten van de paasdagen….

Hercules - Stompwijk Hercules wint

HAR&O - Atomium HAR&O wint en gaat zich klaarmaken voor de promotiewedstrijden

Ventura - Gemini Gemini wint ruim, gaan het kampioenschap niet uit handen geven.

ROAC - Quintus Quintus wint

Vriendschap - DWS Vriendschap wint

Westlandia - Schipluiden Westlandia wint

Belachelijk dat de wedstrijd Stompwijk - Atomium nog gespeeld moet worden!!! Totaal niet meer van belang voor de rangorde.

Nou ja succes in ieder geval en Stompwijk wint.

• Jopie

Hercules - Stompwijk: Stompwijk

HARO - Atomium: HARO

Ventura - Gemini: ik denk Gemini maar hoop eigenlijk Ventura. Dan komt er nog een beslissingswedstrijd en heeft HARO nog kans om regio C uit te gaan, want ik vind ze echt niet leuk. Maar ik gun het Gemini wel

ROAC - Quintus: ROAC speelt inderdaad heel afwisselend Paaseitje. Misschien nog een laatste keer knallen dit seizoen? Toch maar ROAC!

Vriendschap DWS: Vriendschap

Westlandia - Schipluiden: Westlandia

Fijne pasen!

• speculaatje

Succes Steffie met de laatste wedstrijd. Nog ff stunten tegen Gemini!

Verder alles goed bij de selectie Brabant?? ;)

• Sjakie

Ja volgens de bond moet en zal de wedstrijd gespeeld worden. Doe je niks aan.

Maar Stompwijk gaat m zeker winnen!!

Verder:

Hercules - Stompwijk: Stompwijk

HARO - Atomium: Helaas weer geen punten voor Atomium

Ventura - Gemini: Ik denk toch Gemini

ROAC - Quintus: Quintus

Vriendschap - DWS: Vriendschap

Westlandia - Schipluiden: Westlandia

Groetjes!

• Steffie

We gaan ons best doen, maar wie ben jij?

Ik geen niemand die speculaatje heet hoor :S of durf je je eigen naam niet neer te zetten?

Bij de selectie is het erg leuk ja, wel heel anders dan in onze regio.

• speculaatje

Ik zal je een hint geven: ben onlangs zelf moeten stoppen bij de selectie ;)

• Diego

Kunnen Roac en Ventura nog stunten of wordt Vriendschap gewoon 3e?

• Hazelnootei

Stompwijk, Stompwijk laat ook nog één keer het achterste van de tong zien. Hercules verliest weer net…

Gemini, Ventura zegt wat recht hebben te zetten, maar ik denk dat ze tekort schieten. Gemini is dit seizoen gewoon beter als Ventura.

Haro, nou dit is een makkie. Hebben ze alle koppen weer dezelfde kant opstaan denk? Het is water en vuur binnen de ploeg zo af en toe.

Roac, ROAC wil winnen van Quintus, het zal moeilijk gaan, maar het zit er zeker wel in met een topdag.

Vriendschap, Tja..Westlandia is het hele seizoen nog niet wat het een paar jaar geleden was. Dus hier zullen ze moeten buigen voor de Amsterdamse meiden