Ontknoping Dames Regio A

• Egon

Door de uitslagen van afgelopen weken is het onderin de regioklasse A erg spannend geworden. Er kunnen zelfs nog 3 teams op de voorlaatste plaats terchtkomen waardoor er een toernooitje gespeeld moet worden.

Onderin de stand momenteel als volgt

V&S 15 punten

WHC 14 punten

SVBO 13 punten

WHC speelt de laatste ronde bij TVO en dat zal een spannende pot worden

V&S ontvangt thuis Hacol'90 hetgeen normaal in zou houden dat V&S het laatste weekend geen punten zal gaan pakken

SVBO speelt thuis tegen Stevo en dat kan een spannende wedstrijd worden.

Ik denk dat WHC na de goede wedstrijd tegen E&O de lijn doorzet en wint in Hengelo en zich daarmee veilig speelt. V&S zal het heel lastig hebben tegen Hacol en deze wedstrijd niet winnen. SVBO zal waarschijnlijk winnen tegen STEVO in eigen huis en daarmee ook op 15 punten komen waardoor deze twee teams een beslissingswedstrijd moeten gaan spelen!

Wat denken jullie?

• Supporter

Ik denk dat SVBO hier de meeste kansen heeft op degradatie. Ik denk dat SVBO verliest van Stevo en daarmee op 13 punten blijft.

Ook denk ik dat WHC verliest van TVO. Dat betekent dat WHC de wedstrijd SVBO - Stevo moet opwachten en moet hopen dat Stevo wint!

V&S gaat ook verliezen maar heeft wel de meeste kansen denk ik om er in te blijven.

Wordt in ieder geval heel spannend! Allemaal succes!

• ballenmeisje

Van het rijtje VenS, WHC en SVBO vind ik toch SVBO de minste tegenstander

dus ik denk:

Stevo wint van SVBO want de vorige wedstrijd tussen deze 2 ploegen werd ook gewonnen

door Stevo, en dat ging nog best gemakkelijk ook nog.

Bij WHC - TVO geef ik toch mijn voorkeur aan WHC. Ook gekeken naar hoe deze teams tegen ons

hebben gespeeld geef ik WHC de meeste kans op een overwinning.

VenS blijft wel in de Regioklasse want van in dit rijtje van 3 vond ik hun de beste tegenstander!

• ballenmeisje

Nou het spel is gespeeld!

VenS speelt verassend gelijk tegen Hacol

Svbo wint toch van Stevo

Maar doordat Whc heeft gewonnen van TVO

Blijven ze er toch nog in en…

Vliegt SVBO uit de Regioklasse…

Met dat spel waar ze vandaag mee hebben gewonnen tegen Stevo

blijf je ook niet in de Regioklasse!

Zelfs toen SVBO met 7 punten voorstond haalden ze de lompste

acties uit op spelers!

En dan heb je nog dat heeeele aparte scheidsrechterskoppel!

(Die na de wedstrijd in de kantine ook nog spraken over hun best gefloten wedstrijd ooit!!!!!!)

• Egon

Tja, het spel echtvan SVBO is bekend. Het scheidsrechterskoppel ken ik al jaren. Ik weet wat je bedoeld. Ik denk dat de terechte ploegen gedegradeed zijn alhoewel de uitslag in Groningen verrassend is….Ik had een beslissingswedstrijd verwacht tussen svbo en v&s

• Danielle

Ik ook, maar inderdaad terecht dat SVBO er uit vliegt nu. Schandalig gewoon! Er ligt een speelster te creperen op de grond en degene die het gedaan heeft gaat lachend naar de kant… (idd met 6 of 7 doelpunten voor) dan is het kwartje toch niet helemaal gevallen en weet je niet waar het handbalspelletje om gaat. Sportiviteit, daar gaat het toch ook nog om?! Lekkere laatste 2 minuten van de laatste wedstrijd van die speelster, die van het veld af gedragen werd..

En de coach liet het ook maar gebeuren. Ik bedoel, je mag vechten voor je punten, maar met zo'n stand gaat het toch wel een beetje ver. Die scheidsrechters kende ik trouwens helemaal niet?!

• Egon

Wanneer je te weinig techniek hebt en je moet voor je laatste kans handballen kun je zulke wedstrijden hebben. Dat ze het betere gooi en smijtwerk daarbij niet schuwen is duidelijk. Het is wel jammer dat je zo'n wedstrijd moet spelen. Ik hoop dat het goed gaat met de geblesseerde speelster.

Ik denk dat de zwakste ploegen nu gedegradeerd zijn. Vind de uitslag in Groningen nog steeds verrassend maar las al in de krant dat Hacol gebukt ging onder een enorme 2 minuten tijdstraf. Misschien weer een bekende van V&S die gefloten heeft of waren er weer geen scheidsrechters……

• ballenmeisje

Tja kan wel reageren maar ben het volledig eens met Egon!

gefeliciteerd met het behouden regioklasse! jammer van de 2e helft van het seizoen!

Jullie gingen zo goed de eerste helft! ( heb het vaak aan moeten horen op stage

in hengevelde! hoe goed jullie het wel niet deden haha!)

• ballenmeisje

Met de geblesseerde speler gaat het goed! maar misschien reageert ze zelf nog wel! haha