Misselijk makend

• keeper

Gelukkig had ik net gegeten, voor dat ik dit in een wedstrijd verslag lag:

Complimenten voor Ha R&O en arbiters

Zowel de spelers van HAR&O als de scheidsrechters Marko Bakema en Albert Smit verdienden zaterdag een groot compliment. De ploeg van coach Arthur Langendijk deed zijn sportieve plicht en gaf Hellas in de tweede helft geen kans. Geen weggevertjes, maar gewoon de competitie met inzet en strijdlust afsluiten al stond er voor de Rotterdammers niets meer op het spel.

Bakema/Smit floten het lastige duel voortreffelijk. Er was veel strijd., omdat Hellas moest winnen en HAR&O ongeslagen de degradatiepoule wilde beëindigen. Geen gemarchandeer. Het koppel toonde eens te meer aan, dat het duels met veel spanning probleemloos tot een goed einde kan brengen

• #5 - Harry

Positieve berichten over scheidsrechters. Zo kan het ook.

• opbouwer(nd)

Wat maakt jou zo misselijk keepertje? ik lees niets verkeerd?

Heb de wedstrijd ook gezien!!!!

• supporter

Dat de scheidsrechters het goed doen mag best gemeld worden. Positief dus.

Om HARO een pluim te geven omdat ze hun sportieve plicht hebben gedaan is natuurlijk grote onzin. Haro - Hellas is haat en nijd en Haro is er ook mee gebaat dat Hellas degradeert. Kunnen ze lekker spelers weghalen die eredivisie willen blijven spelen.

Dus hoezo sportieve plicht. Puur eigen belang.

• Seikurt

supporter Schreef:

> Kunnen ze lekker

> spelers weghalen die eredivisie willen blijven

> spelen.

>

> Dus hoezo sportieve plicht. Puur eigen belang.

Wat heeft een team aan spelers van een degraderend team waarvan kwablijkelijk het niveau te hoog is?

• Kees

Bij Hellas valt niks meer weg te halen want alles stopt ermee.

• 2voor12

Bij Peter Lotman zijn een aantal mensen altijd zaligmakend en een aantal niet, hij schrijft toch alleen voor een regio folder AD den haag, ja en dat scheidsrechters uit bepaalde regios het bij hem altijd goed doen is opvallend. Trouwens scheidsrechters waren twee dagen er voor al actief bij de dames beker de week er voor bij quintus dames en nu bij de heren laat ik nu alle drie die wedstrijden gezien hebben. Ach wat moet je over deze scheidsrechters vertellen, ze willen het toch niet begrijpen.

• blaise n'kufo

ik snap het probleem eigenlijk niet zo?

ik bedoel haro was gewoon beter, het vuurtje ging na berichtgeving van de eindstand in venlo uit bij hellas ( wat geheel logisch is), jonge gasten kwamen erin. scheidsrechter floten na mijn idee niet slecht ( voor de verandering, zijn niet het sterkste koppel).

ik wil wel even rechttrekken dat het tussen hellas en haro helemaal geen nijd is. veel gasten kennen elkaar al van kinds af aan. alleen in de wedstrijd in rotterdam was het iets harder en feller naar elkaar, naja mag het, het ging tenslotte ook om degradatiehandbal.

voor de rest vierde haro de overwinning na mijn mening gepast, en had gaf het hellas samen met het publiek een waardig afscheids applaus, wat deze club ook zeker verdiend……

• tinus

het is absolute onzin dat haro en hellas haat en nijd is haro wilde gewoon die wedstrijd winnen wat een goede sportman/ploeg betaamt de ruststand was 16-15 voor hellas op dat moment werd er bekend dat hellas al gedegradeerd was doordat loreal de thuiswedstrijd tegen hurry-up wist te winnen was hellas mentaal geknakt de spelers waren blij van haro dat ze gewonnen hadden dat mag toch maar ze waren na afloop zeer respectvol naar hellas toe voorbeeld mike tadei liep als eerste naar de keeperstrainer toe van hellas om die te troosten en er bleven een aantal spelers lang hangen bij hellas en vonden het jammer en ongelovelijk dat een ploeg die 2 jaar geleden landskampioen werd nu gedegradeerd. hellas heeft het aan zichzelf te wijten en de spelers moeten (vooral de ervaren jongens) hun hand in eigen boezem steken. er blijven bij hellas jonge gasten over die het moeilijk genoeg krijgen in de 1ste divisie maar hellas heeft zolang ze bestaan meer in de 1ste divisie gespeeld als in de ere-divisie. en dat er clubs spelers benaderen van hellas waar ze wat inzien dat is logische er loopt nog genoeg goede spelers rond dat heeft niets met een degradatie te maken barry bol,nick masmeijer, zijn talentvolle jonge jongens

hellas heeft het niet verloren in deze wedstrijd hellas heeft het verloren al veel eerder ze hebben 4x maar gewonnen dus dan ben je de terechte degradant van haro vindt ik het knap als je maar 3 punten pakt in de competitie en om dan ongeslagen te blijven in de play-offs mentaal erg sterk en dat de keeper mike tadei terug was zal daar zeer zeker mee te maken hebben gehad.

de scheidsrechters vind ik erg goed als ze niet goed fluiten geven ze dat ook eerlijk toe en kun je het hun ook snel weer vergeven een beetje humor want dat heeft dit koppel kan geen kwaad

• Mattie

Tinus, mooi verwoord.

Er is geen speld tussen te krijgen. De ervaren jongens hebben het volledig laten zitten. Met uitzondering van Stet, die heeft een constant niveau gehaald naar wat ik heb gezien.

Saleh, bleek meer een verzwakking dan versterking, jammer dat hij weinig zelfkritiek heeft anders had het een hele goede speler kunnen worden. Nu heeft hij niets gepresteerd. Wel in Duitsland gespeeld, maar daar waren ze er al snel achter wat voor jongen het was.

Jammer dat een Hellas weer terug bij af is.