Op naar het laatste weekend waarin zowel de kampioen als de degradanten nog bepaald moeten. Alles valt of staat met de laatste ronde. Hieronder voor de duidelijkheid nog even de stand (alleen het aantal punten erachter).
1 Jawasport/Ventura 33
2 V&L 32
3 v.d. Voort/Quintus 31
4 DIOS 28
5 Sittardia 26
6 Wings 23
7 Atomium'61 16
8 Gemini 15
9 Regioteam CAD2M 13
10 Witte Ster'75 12
11 SOS-Kwieksport 12
12 Hellas 3 11
Regioteam CAD2M - Atomium'61
Een wedstrijd waarin Regioteam er alles aan zal doen de punten thuis te houden. Op die manier spelen ze zich op eigen kracht helemaal veilig. Atomium is binnen en zal niet tot het gaatje gaan (ook gezien de blessures die toch al sluimeren). Ik zeg een overwinning voor Doetinchem.
Sittardia - SOS-Kwieksport
Sos zal er hier vol op moeten willen ze lijfsbehoud veilig stellen. Sittardia van t weekend weer flink afgeschoten. Ongelofelijk wat een verschil er zit tussen uit en thuis. Ik verwacht hier een verassing en een overwinning voor Sos.
Jawasport/Ventura - Gemini
Ventura afgelopen zaterdag toch wel verassend verloren. Las dat Ventura flink van slag was door een andere verdedigingsvorm van Wings. Ook denk ik dat de zenuwen hier zeker een rol zullen hebben gespeeld. Gemini knap een punt gepakt tegen Quintus. Ik denk dat deze wedstrijd valt of staat met de zenuwen van Ventura. Als zij deze in bedwang houden in een vol eigen huis moet het kampioenschap haalbaar zijn. Als ik echter geld zou hebben zou ik t op Gemini zetten.
Witte Ster'75 - Wings
Als de opbouwers van Wings er allemaal zijn –> geen probleem voor wings. Zo niet dan een close-match. Met toch wings als winnaar.
v.d. Voort/Quintus 2 - V&L
Is dit dan toch de kampioenswedstrijd ? Ik verwacht van wel en denk dat een super-gedreven V&L de mat aanveegt met Quintus. Als Ventura toch het kampioenschap weet binnen te trekken denk ik dat Quintus hier de punten houdt.
DIOS - Hellas 3
Zal Hellas dan toch nog punten weten te sprokkelen voor lijfsbehoud ? Ik zeg nee, Dios in de ballonhal is erg sterk. Punten in Den Hoorn.
Conclusie
Kampioen : V&L
Promotie : Ventura
Degradatie : Hellas + Witte Ster