Lacom - BDC
De kraker van het weekend. Voor Lacom is een 1 punt genoeg om 2e te worden. BDC moet winnen is dan nog afhankelijk van het resultaat van UDSV. Gezien de cijfers van de afgelopen weken geef ik BDC toch meer kans 21-25
Hercules - UDSV
Voor Hercules staat er niks meer op het spel, of willen zij net zoals UDSV van elk team minstens 1 keer winnen. UDSV kan nog 2e worden. De vraag is of ze dat wel willen. Helaas voor de heren uit Utrecht gaan ze het net niet redden 28-27
LHV - Tonegido
Op de website van LHV staat nog steeds onder de foto dat ze kampioenskandidaat zijn. Waarvan dan?? Tonegido roept in de krant dat ze kampioen hadden moeten worden mits ze compleet zijn. Gelijspel dan maar 30-30
Lotus - Volendam
Lotus moet Volendam mag. Volendam gaat denk ik verder waar het mee bezig was. Deze wedstrijd trekken ze makkelijk naar zich toe. 20-30
ARC - De Blinkert
ARC moet winnen om niet afhankelijk te zijn van het resultaat van Lotus. De Blinkert wil ik ook zijn laatste wedstrijd winnend afsluiten. Toch wint ARC 25-23
WeHave - Nijenrodes
Wedstrijd die echt nergens meer om gaat.. Nijenrodes gaat zijn 10e nederlaag op rij lijden..WeHave sluit op een waardige manier de competitie af. 29-21