Na het grote succes van afgelopen week hierbij nogmaals “de uitslagen”.
Volendam-Lacom 31-28
Veel doelpunten. Admiraal zal wel de helft van de productie voor zijn rekening hebben genomen.
BDC-Hercules 23-23
Hercules uiteindelijk de terechte kampioen. Al lees ik wel dat ze het heel lastig hebben gehad in Soest en ook de hulp van de twee mannen in het zwart nodig hadden. Wie weet er meer??
De Blinkert - We Have 23-21
We Have verkeert de laatste weken in bloedvorm. Helaas was dit niet genoeg om De Blinkert serieus pijn te doen. De Blinkert eindelijk veilig.
Nijenrodes - Lotus 23-24
Lotus moest winnen en heeft dat dan ook gedaan van het vreselijk spelende Nijenrodes. In en in triest wat daar gebeurd. Je zou zelfs kunnen spreken over competitievervalsing. Ik geloof dat ze al negen wedstrijden op rij niet gewonnen hebben.
Tonegido - ARC 33-16
Supporter van harte gefeliciteerd!!! Helaas kunnen jullie door het mindere het mindere doelpuntensaldo geen 6e meer worden. Maar een kampioen van het rechterrijtje is ook al heel wat! ARC succes volgende week.
UDSV - LHV
Het gaat duidelijk niet goed met LHV! Onrust in de selectie?? Feit is dat ze de afgelopen weken veel te veel punten hebben laten liggen. UDSV heeft volgens mij van elk team gewonnen in de competitie. Met wat voor instelling gaan ze volgende week naar Utrecht. Willen ze 2e worden??
Kom maar op met die verslagen!!