Uitslagen regio D ronde 21

• Benno

Na het grote succes van afgelopen week hierbij nogmaals “de uitslagen”.

Volendam-Lacom 31-28

Veel doelpunten. Admiraal zal wel de helft van de productie voor zijn rekening hebben genomen.

BDC-Hercules 23-23

Hercules uiteindelijk de terechte kampioen. Al lees ik wel dat ze het heel lastig hebben gehad in Soest en ook de hulp van de twee mannen in het zwart nodig hadden. Wie weet er meer??

De Blinkert - We Have 23-21

We Have verkeert de laatste weken in bloedvorm. Helaas was dit niet genoeg om De Blinkert serieus pijn te doen. De Blinkert eindelijk veilig.

Nijenrodes - Lotus 23-24

Lotus moest winnen en heeft dat dan ook gedaan van het vreselijk spelende Nijenrodes. In en in triest wat daar gebeurd. Je zou zelfs kunnen spreken over competitievervalsing. Ik geloof dat ze al negen wedstrijden op rij niet gewonnen hebben.

Tonegido - ARC 33-16

Supporter van harte gefeliciteerd!!! Helaas kunnen jullie door het mindere het mindere doelpuntensaldo geen 6e meer worden. Maar een kampioen van het rechterrijtje is ook al heel wat! ARC succes volgende week.

UDSV - LHV

Het gaat duidelijk niet goed met LHV! Onrust in de selectie?? Feit is dat ze de afgelopen weken veel te veel punten hebben laten liggen. UDSV heeft volgens mij van elk team gewonnen in de competitie. Met wat voor instelling gaan ze volgende week naar Utrecht. Willen ze 2e worden??

Kom maar op met die verslagen!!

• kc

Ik zat daar als supporter van BDC maar kan rustig mijn kritiek ook richting BDC uitten.

De heren in het zwart hadden een aardige stempel op de wedstrijd vooral de oudste van die twee.

Maar als je vier punten voor staat en dan 6 aanvallen een keeper in de 25e minuut nog warmschiet dan ligt de fout ook aardig bij jezelf.

En als je een van deze twee heren dan nog na drie keer schieten laat staan dan doe je als coach ook iets niet goed hoor helemaal als je hierdoor twee doelpunt-rijke breaks om je oren krijgt.

Als je dan nog 1 punt voor staat in de laatste minuten van de wedstrijd dan is het wel heel stom om commentaar te leveren op de oudste man in het veld die het toch al op je heeft voorzien en dat je dan met vier man verder mag spelen.

Dus het lag niet alleen aan die twee knullige heren in het zwart maar ook gewoon aan enkele mensen bij de thuisclub.

Wel denk ik dat twee punten voor BDC terecht waren geweest ze wisten de snelle jongens uit Den Haag aardig te verdedigen met een simpele 6-0 waardoor hun spelletje niet wilde lukken. En schieten uit de tweede lijn is ook niet hun meest favoriete bezigheid.

Maar ondanks alles is Hercules de terechte kampioen in deze regioklasse dit jaar. BDC heeft te wisselvallig gepresteerd dit seizoen.

Groeten

KC

• Dennis D

Ik ben zelf speler van BDC en vraag me serieus af wie suppoter KC is…zeg iig wie je bent al heb ik wel een vermoeden..

Ik ga niet de scheidsrechters de schuld geven, maar zij hebben wel duidelijk hun stempel op de wedstrijd gedrukt…daar waren de supporters van Hercules het zelfs mee eens…

Daarnaast heeft supporter KC gelijk wat betreft het inschieten van de keeper van de tegenpartij…dezelfde speler aan BDC kant gooide minimaal 6 ballen achter elkaar weg waardoor Hercules makkelijk kon terugkomen…Maargoed dat soort dingen horen nu eenmaal bij het spelletje…

Al met al was het een leuke wedstrijd en de sfeer was TOP.

• pinda5

Sfeer was inderdaad helemaal top!

Scheidsen waren inderdaad de gehele wedstrijd niet in vorm. Hebben heel de wedstrijd tegen elkaar gefloten en mede daardoor zeer veel rare beslissingen. Moet wel zeggen dat dit naar twee kanten was, ook Hercules heeft redelijk veel last ondervonden van dit koppel. Al had Hercules de scheidsen in de slotfase inderdaad niet tegen.

Het jonge Hercules is wel duidelijk terecht kampioen geworden. Al met al de beste ploeg met veel potentie…

• Harry Heroine

Lekker dat Hercules promoveert. Scheelt weer een ritje naar Den Haag en vind het een stelletje matennaaiers. Beetje vragen om kaarten enzo.

Volendam-Lacom 31-28

Veel doelpunten. Admiraal zal wel de helft van de productie voor zijn rekening hebben genomen.

Nope, dat was ik dit keer :)o

• Tonegido

http://www.wieringernieuws.nl/nieuws/6787/Eenrichtingsverkeer_bij_Tonegido_%96_ARC.html

Verslag Tonegido - ARC

• ploppie

Jaja, je was goed Harrie…. Alleen jammer dat je in de kantine in slaap viel haha.

• ?

geweldig commentaar bij die foto's

“Sorry!”, de bal ketste van de paal op het hoofd van onze fotograaf Henk-Jan Wittink, handbalfotografie is niet zonder risico's."

“Wieringers doen het graag tussen de beentjes…….”

• Harry Heroine

Jaja, je was goed Harrie…. Alleen jammer dat je in de kantine in slaap viel haha.

's middags al een thriller op de tennisbaan uitgevochten. Daarna uurtje handbal.

Ik was hard toe aan mijn schoonheidsslaapje :P