Kampioen Dames hoofdklasse B

• Ash

Volgende week laatste wedstrijden in de Poule.

Wie wordt Kampioen?

Internos of PSV.

Waarschijnlijk een beslissingswedstrijd??

Ik ben benieuwd…

• stip

Ik ben ook zeer benieuwd.

Denk dat het inderdaad een beslissingswedstrijd wordt en dat uiteindelijk Internos kampioen wordt.

Wordt een dergelijke wedstrijd dan op neutraal terrein gespeeld..??

• speelster

ik gok ook op een beslinssingswedstrijd,

internos wint thuis wel van voc en psv wint uit bij verburch.

de winnaar promoveert, en de nr 2 speelt natuurlijk nog een plaatsingwedstrijd tegen DOS.

• Naomie

Leuk dat deze competitie zo spannend is bovenin. Ik ben benieuwd wie er rechtstreeks promoveert.

Als er een beslissingswedstrijd komt ben ik zeker van de partij!! Heb wel zin om een leuke wedstrijd te zien, waarin beide teams tegen hun zenuwen en elkaar moeten vechten.

• Ash

Ik ben er ook zeker bij!

Ik ben ook zeker benieuwd wat internos morgen doet.

Als er een Beslissingswedstrijd komt wordt het ook wel spannend..

Maar wat denken jullie.. Internos heeft al wel 2 keer verloren van PSV..??

• Mendy

Het zal wel uitdraaien op een beslissingswedstrijd. Ik ga er vanuit dat beide teams hun wedstrijden komend weekend winnen namelijk.

Dan zal het een spannende wedstrijd worden maar uiteindelijk zal PSV de sterkste zijn en daarmee promotie naar de eerste divisie binnen halen.

• Mies

Zooo Mendy.. Je klinkt behoorlijk zeker van je zaak.. Beetje arrogant zelfs.. Maarrrrr met jullie statistieken van dit sezoen snap ik dat ook wel.. En volgens mij noemen ze dat een winnaarsmentaliteit.. ;)

Maar toch succes gewenst en als het tot een beslissingswedstrijd komt zit ik op de tribune jullie aan te moedigen..

• Mendy

Haha.. Ja zo zou het voor een ander misschien kunnen overkomen. ;)

Zo was het niet bedoeld. Ik denk dat wij de sterkste zijn maar dat internos waarschijnlijk ook denken. Het zal spannende wedstrijd en dan zullen we zien of ik het recht had zo uitgesproken te zijn ;)

• Iemand

Ja,ja PSV is zo bezig geweest met de beslissing wedstrijd dat ze een ding vergeten zijn namelijk eerst van Verburch te winnen. :)o

Maar mentaal was Internos toch het sterkste team, omdat ze hun wedstrijd wel gewonnen hebben. Dus INTERNOS IS KAMPIOEN GEWORDEN !!! :)-D(:P)

• Mendy

Helaas ja.

Internos gefeliciteerd en succes!