heren regio b

• manke nelis

Mannen van noav, ook namens de oudjes van hercules gefeliciteerd.

Willen jullie mijn rekeningnummer hebben, aangezien jullie het te ver vinden rijden om een kratje(of 4) bier te komen brengen.

Heren van loreal ook gefeliciteerd met het lijfsbehoud in deze competitie, we hebben tegen jullie ook wel erg ons best gedaan om zo langzaam mogelijk terug te lopen dus ook jullie kratje(s) zien we wel verschijnen.

Zalig pasen allen

• Snelle Lorealler

Zeg Manke nelis

Een kratje bier ?

Volgens mij hebben jullie na zo'n wedstrijd meer behoefte aan een beademingsapparaat. De snelheid van het spel lag toch echt een paar tandjes te hoog voor jullie. Zelfs de scheidsrechter ( die overigens goed floten) had er moeite mee.

• manke nelis

Het is een combinatie he, de beademing, sigaretje en een kratje bier…

Toch knap dat we zo langzaam zijn en de competitie gelijk of zelfs boven jullie snelle jongens gaan eindigen….

Snelheid is ook niet alles, dus als jullie vlgd jaar nou ook nog op een normale aanval zouden trainen eindig je een stuk hoger.

Vind jullie al verrassend laag staan met dit team moet ik toegeven.

• loreal speler

Je hebt gelijk Manke Nelis, dat snelheid inderdaad niet alles is maar wel een gevaarlijk wapen. Op routine en ervaring hadden we het hoogstwaarschijnlijk erg moeilijk gekregen tegen jullie.

Buiten de kans dat wij gelijk of zelf onder jullie kunnen eindigen zouden we ook nog 2 punten boven jullie kunnen eindigen..

Ik moet je gelijk geven dat we verrassend laag staan met dit team, een mooi streven om dat volgend seizoen toch iets beter te doen en niet zo wisselvallig te spelen (winst/gelijkspel bij Jupiter/NOAV tegenover zeer zwakke verliespartijen bij lager geklasseerde teams)

• Snelle Lorealler

Hoi manke Nelis,

We kunnen nog wel een kartje bier op de eindklassering zetten. Ik denk toch dat we net boven jullie eindigen. En ja je hebt gelijk. We hebben dit seizoen niet goed gepresteerd.

• manke nelis

Kratje erop is best hoor, mochten jullie deze onverhoopt winnen dan krijgen jullie het kratje wat wij nog tegoed hebben van noav.

Scheelt ons een stukje rijden, mochten wij winnen, kunnen jullie met noav samen een busje deze kant op nemen om de biertjes bij ons te bezorgen!!

Verder zit het er dik in dat jullie vlgd jaar het beter gaan doen, kan me niet voorstellen dat jullie met deze ploeg van een aantal anderen zal verliezen.

Zal geen namen noemen is ook weer zo lullig, maar als je zo blijft spelen pak je ons zeker weer!!

Maar wie weet, krijgen wij op onze leeftijd ook weer het heilige vuur, gaan we trainen, hardlopen etc. (zit er niet in ws)

• loreal speler

Ik vraag me overigens wel af wie zichzelf bij loreal snel noemt;)

• Loreal speler 1

ik niet