Voorspelling kampioenspoule A en B dames eredivisie

• Dalfsenaar

Wat verwachten jullie allemaal vanavond in de kampioenspoule A en B?…

• tsja

Het leukste natuurlijk om te zien is wat jij ervan denkt Dalfsenaar, dus ben benieuwd naar je eigen voorspellingen.

Kampioenspoule B, word de spannendste gezien in poule A met het gerommel van de HA eigenlijk niks meer kan gebeuren, Kwiek zie ik daar echt geen wedstrijden winnen. HA gaat hoe dan ook niet de halfe finale spelen kort om je zou bijna kunnen zeggen dat het al nergens meer omgaat deze poule want E&O en VOC hebben zich eigenlijk al geplaatst voor de volgende ronde. Eigenlijk een lachertje deze opzet. VOC word 1ste in de poule, E&O misschien wel 3de maar zijn dan automatisch nr 2 geworden omdat HA toch niet doorgaat.

In B daar zien we tenminste de echte bedoeling van de opzet zoals die hoort. Hier gaat het echt spannend worden. Quintus en SEW gevaarlijke outsiders, waarin denk ik Quintus de beste kaarten heb als Roxanne ervan af begin bij kan zijn. Hellas en Dalfsen zouden het moeten gaan doen hier. Maar gaat alles behalve dan makkelijk worden dit worden 6 wedstrijden op het scherpst van de snede denk ik. Dalfsen heeft een heel sterk seizoen tot nu toe gespeeld, maar Hellas draait inmiddels ook weer op volle toeren.

VOC is favoriet zou de breedte van de selectie ze het vervolg geven waar ze op hopen we zullen het zien straks.

• jopiedewit

de kruisfinale's gaan worden VOC- SEW en E en O - Hellas

• 2voor12

VOC te verwachten bij Kwiek,

Hellas uit bij SEW knap, SEW heeft gewoon een goede keepster nodig, Inge Roelofs komt terug zullen ze die wel kopen.

Quintus stunt tegen Dalfsen, of zit Dalfsen er mentaal doorheen.

E&O moet nog spelen, maar ja deze poule nemen we maar niet serieus

AAC verslaat N'gein, lijken de weg een beetje kwijt te zijn, kunnen wel eens de route van Hellas heren gaan bewandelen

Fortissimo wint uit bij BFC wat knap is.

Weekje niets geloof ik en dan weer door,

• momfer

Bij Dalfsen is de pijp op, te smalle selectie en geen bank.

Hellas gaat over. Quintus zorgt voor DE verrasing en gaat door.

SEW blijft sukkelen ondanks de opleving van dit weekeinde

Andere poule VOC als 1e en E&O 2E

Kruisfinale komen VOC en Hellas door. VOC op ervaring en Hellas completer dan E&O.

Finale VOC - Hellas waarvan ik denk dat VOC de meestekans maakt: goede bank en fitste selectie. Rolf Schulte laat in de play-offs zijn beste speelsters uit rusten.

Volgend jaar Top vier. Niet in volgorde van de ranglijst: VOC, Dalfsen, Hellas en… Quintus.

• kip

Vind de nacompetitie sowieso nonsens.

Echter toch mijn voorspelling…

VOC wordt kampioen. verdienen ze ook.

HA telt al niet mee, maar had een mooie tweede geweest.

Hellas gaat de komende jaren weer in opbouw, en denk dat we daar volgend seizoen veel van kunnen verwachten.

quintus is op. die grijpen net naast de prijzen. Dalfsen kan nog verassend worden. Deze meiden zijn echte doorzetters, ook op kracht.

Dus denk dat dalfsen nog mooie wedstrijden kan laten zien.

E&O gaat het net niet redden en SEW zeker niet! Kwiek is blij dat ze er in zitten maar heeft hier weinig te zoeken.

Dalfsen tegen VOC zal een mooie finale zijn.

Maar het wordt hellas VOC. Waarin VOC dikke winst behaald.

Gelijk voor volgens seizoen de nummers 1 en 2 bekend.