Wedstrijd KSV-Zeeburg Regioklasse D

• balletjeballetje

KSV heeft een paar weken terug gewonnen van Zeeburg. Maar op het wedstrijdformulier staat dat KSV verloren heeft.

Dit wedstrijdformulier is getekend door beide teams en scheidsrechters.

Op de site van het NHV stonden de punten daardoor zoals gebruikelijk bij Zeeburg.

Dit is tot onze verbazing uiteindelijk teruggedraaid, waardoor KSV nu alsnog de punten heeft.

Nu is onze vraag….. Kan dit zomaar?! Getekend is bindend toch? Dan kan iedereen wel alles gaan terugdraaien.

Aangezien Zeeburg op degradatiestand staat vragen wij ons af of zij dit hebben aangevochten. En heeft NEA of VZV hier niks aan gedaan?

Helemaal omdat KSV grote kans maakt op het kampioenschap.

Wij zijn benieuwd……

• ..

Als de feiten er zijn en KSV dus met 1 punt verschil gewonnen heeft is het niet meer dan logisch dat de punten aan KSV toe behoren.

Allemaal rare uitspraken over het zomaar terugdraaien van de stand! Het is zoals het is

24-23 voor KSV.

Dat is bij iedere klasse zo, en wordt gewoon geregeld door het NHV

• Toeschouwer

[quote Nu is onze vraag….. Kan dit zomaar?! Getekend is bindend toch? Dan kan iedereen wel alles gaan terugdraaien end quote

Als misdadigers NIET veroordeeld worden omdat een sluwe advocaat vrijspraak heeft kunnen regelen wegens een vormfout spreekt iedereen er schande van…

Als een team wint door een “vormfout” is dat ineens normaal???

Eerlijkheid voor alles.. DAT zou Zeeburg sieren en niet dit soort vage opmerkingen..

• ARGE

Als handbalsupporter volg ik met belangstelling de discussie over deze wedstrijd die maar door blijft gaan.

Beste mensen, waar gaat het nu om?. KSV heeft uiteindelijk deze wedstijd gewonnen met één punt verschil en dat is de realiteit.

Het staat zelf “zwart op wit” op de video en dat is ook gewoon een feit. Ja, en dat het dat administratief niet goed gegaan is klopt maar dat kan toch geen reden zijn om het recht te laten zegevieren!

Het NHV heeft goed gehandeld en heeft hiermee bewezen dat menselijk foutjes niet zondermeer worden afgestraft.

Dus laten we ons gaan concentreren op de wedstrijden van dit weekend en ik wens KSV heel veel succes en bewijs komende zaterdag dat jullie niet voor niets 20 wedstijden aan kop staan!

• ploppie

Is dit niet die ploeg waarbij de scheidsrechter onder begeleiding van het veld moest anders zou hij maandag niet meer naar zijn werk hoeven?

Geen medelijden mee…

• lydia

Nee ploppie,na deze wedstrijd hebben de heren scheidrechters vervolgens nog de volgende wedstrijd gefloten die er in de zeeburghal werd gespeeld.Dus je heb een verkeerde wedstrijd voor je.

• Toeschouwer

Ploppie zegt niet dat het over deze wedstrijd ging, maar dat het deze ploeg is die de scheidsrechter zo heeft behandeld. Medelijden krijgen jullie niet meer, gewoon lekker degraderen, is de beste straf voor jullie, en die vervelende coach zal ik er maar snel uit gooien, want die brengt geen goede daglicht bij jullie naar binnen. Want niemand is dit vergeten, en maar zielig op de wedstrijd formulieren zetten, dat jullie nu benadeeld worden, enig idee hoe het met deze scheids nu gaat, nee he, daar vragen jullie niet om.

• Toeschouwer

ehmmm deze Toeschouwer ben ik niet :S

• gino

Nou balletje balletje heeft op zich wel een punt. Als dit in de eredivisie was gebeurd, dan ging het niet zo gemakkelijk hoor.

Zeeburg staat bijna op degradatie dus die konden de punten wel gebruiken. en de andere twee toppers in de competitie, nea en vzv, hadden dit ook niet heel verkeerd gevonden.

Ja ok ze hebben in het eggie gewonnen, maar ik vraag me ook af of dit mag…

Ben benieuwd vnavond.. Ik ben erbij bij de wedstrijd van vzv ksv.

• een scheids

wat zijn jullie een stelletjes sukkels zeg jezus

word tijd dat ze deze site eruit gooien