Speelronde 21 Dames Hoofdklasse A

• dusss

GIBO Groep/Kwiek 2 - DTS'48

Kan een leuke wedstrijd worden. Denk wel winst voor Kwiek met een verschil van rond de 5 doelpunten.

T+A/VOC Amsterdam 2 - VZV

Kan VOC de concentratie nog opbrengen nu ze al kampioen zijn? VZV zal heel graag willen winnen in Amsterdam. Ik gok toch nog op winst voor VOC met een minimaal verschil.

Havas - Borhave

Dikke winst voor Borhave. Havas kan helaas het verschil niet maken dit jaar. Borhave is sterker en zal winnen met een verschil van rond de 8.

Auto van Ewijk/LHC - Nieuw Heeten

Leuke wedstrijd! Kan ook spannend worden denk ik. Lastig om een voorspelling te geven, een gelijkspel.

VVW - Westsite

2 heel verschillende ploegen tegenover elkaar. VVW als fysiek sterke ploeg en Westsite als jonge snelle ploeg. Winst voor VVW, al zal Westsite het ze niet makkelijk maken. Denk een verschil van 3-4 punten.

ZAP - DOS

Kan ook een leuke wedstrijd worden. ZAP speelt thuis vaak beter dan uit. Maar kunnen ze winnen van DOS? Ook een lastige… Hoop winst voor ZAP, maar zal moeilijk worden. Verschil van 1-2 punten.

Wat denken jullie?

• mia

Leuke wedstrijd, ik denk dat de punten naar Kwiek gaan gezien de uitslagen van afgelopen weken.

Dit kan nog best een spannende wedstrijd worden!

VOC is al kampioen, misschien spelen ze nu niet met de sterkste opstelling?

Ik denk toch de punten voor VOC. VZV is een stuk minder zonder Riekie.

Havas - Borhave

Borhave wint dik!

LHC al gedegradeerd, maar ze zullen de punten zeker niet cadeau geven!

Wordt nog een mooie pot. Ik denk toch winst voor Nieuw-Heeten.

VVW - Westsite

Winst voor Westsite.

ZAP - DOS

Ik denk dat het een gelijk opgaande strijd zal worden, ZAP speelt thuis goed en ze zullen de punten echt niet zomaar weggeven. Toch denk ik dat DOS de punten zal gaan halen, zij hebben meer ervaring in de ploeg.

• tsja

Och jee, dit word een duidelijke overwinning voor Kwiek2 ploeg is gewoon goed bezig en gaan volgend seizoen hoge ogen gooien als ze zo door blijven gaan.

Thuis bij VZV, had VOC nog 22-34 gewonnen, en toen was VOC al niet compleet. Komend weekend zal dat niet anders zijn, nacompetitie begint voor DS1, en de hele jeugd is weg richting Do-Cup kun je lezen op de site. Ik vind VZV echt een leuke ploeg Riekie heeft veel waarde, maar Lotte speelt ook heel sterk dit seizoen, VOC zal de punten houden denk ik al zal het een andere wedstrijd worden dan uit.

Havas - Borhave

Borhave wint giga

LHC speelt nergens meer voor, en dan zullen we net zien dat ze deze wedstrijd winnen. Winst LHC.

VVW - Westsite

Westsite speelt echt leuk de laatste wedstrijden, VVW toch wel teleurstellend seizoen, ben benieuwd of die het op de rit weten te houden. VVW wint deze wedstrijd wel.

ZAP - DOS

ZAP speelt leuk, DOS laat uit steeds de punten liggen het hele seizoen door al, daardoor worden ze niet kampioen. ZAP als de 8ste man er staat gaan ze de punten pakken.

• Nr1

Niet al te zwaar bevochten overwinning voor Kwiek!

Ik ben bang voor VZV dat VOC de punten niet makkelijk weg geeft, het gaat dan nergens meer om maar toch blijven de punten in Amsterdam.

Havas - Borhave

Makkie voor Borhave.

In tegenstelling tot jullie ga ik gewoon voor Nieuw Heeten.

VVW - Westsite

VVW zal wel winnen hier, ook al zal het niet gemakkelijk gaan.

ZAP - DOS

Punten gaan met DOS mee terug naar Emmercompascuum.!

• gezien

VOC - VZV een wedstrijd zonder spirit. 29 - 29

• player

Wat is LHC - Nieuw Heeten geworden?

Hoe was deze wedstrijd?

• M-7

lhc - nieuw heeten 21-31

eerste 10 minuten ging gelijk op, maar daarna liep nieuw heeten uit, de rust was 8-15

• -

jammer voor LHC wel slechte wedstijd ook slecht gevloten trouwens.

• sjaak

ZAP - DOS

21-27

dos gewoon beter.

2e helft hebben ze het dicht gegooid.

• Bob

Oke dus dat betekend dat ze nu veilig zijn en een plaatsingwedstrijd spelen tegen de nr 2 van hoofdklasse B?