voorspellingen 1e klasse dames brabant

• ...

White Demons 1 - HMC 1

HMC moet winnen om kampioen te worden en dat doen ze ook

De Sprint 1 - Swift 1

Dit wint de Sprint

Internos 2 - EMM 1

Ik weet niet of deze wedstrijd gespeeld wordt maar anders wint EMM

Jasper Sport 1 - Desk 1

Jasper Sport

RHV 1 - VHC 1

VHC

HMC sterkte en gecondoleerd met jullie coach

• ...

Internos bedoelde ik

• ?

Allereerst Dames van Internos heel veel sterkte met het verlies van jullie coach.

Mijn voorspellingen:

WD - HMC

Ik denk dat WD het kampioesnfeestje nog even gaat uistellen en dat er en gelijkspel uitrolt. Dan de beslissingsweds die komt. Die wordt dan gewonnen door Dongen.

De Sprint - Swift

Ik ga voor De Sprint

Internos - EMM

Nipte winst Internos

Japer Sport - Desk

Jasper - Sport

RHV - VHC

VHC

• ??

Hoi allemaal,

laatste weekendje wedstrijden, spannend spannend!

White Demons - HMC

Wordt een lekkere spannende pot, maar HMC gaat er, net als in hun thuiswedstrijd met de winst vandoor en worden kampioen.

De Sprint - Swift

Dit wint de Sprint, is een leuk, jong en snel team met potentie.

Internos - EMM

Als deze wedstrijd gespeeld wordt, gun ik het internos eigenlijk het meest om te winnen nu. Heel veel sterkte, meiden!

JasperSport - DESK

Dit wint JasperSport, ook een heel leuk spelend team, misschien alleen nog iets te wisselvallig.

RHV - VHC

Spannende wedstrijd, RHV uit is altijd moeilijk, dus ik denk dat hier een gelijkspel uit komt.

Succes allemaal!

• Bloffertje

In deze laatste ronde van de zaalcompetitie wordt ook voor de hoofdprijs gespeeld.

WD -HMC

HMC gaat het moeilijk krijgen bij WD dat zich zal willen revancheren voor de terecht verloren wedstrijd van vorige week tegen EMM. Gelijkspel is natuurlijk het leukst. Kunnen ze samen met Dongen uitknokken wie er nou echt de beste is.

De Sprint - Swift

Zag de Sprint vooraf als voornaamste kandidaat om te degraderen. Hebben tegen de directe concurrenten echter een aantal goede wedstrijden gespeeld en zo de noodzakelijke punten bij elkaar gesprokkeld. Winnen doen ze nu ook weer. Leuk jullie volgend jaar weer tegen te komen.

Internos - EMM

Meiden en natuurlijk ook alle andere betrokkenen gecondoleerd met het verlies van jullie coach, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Zondag maken we er gewoon een geweldige wedstrijd van en moge de beste winnen. Zie jullie zondag.

Japer Sport - Desk

Jasper - Sport is hier echt de betere ploeg.

RHV - VHC

Denk dat RHV hier de punten thuis houd.

• Dames HMC

Dames van Internos; ook namens ons gecondoleerd met het verlies van jullie coach.

Dames van EMM; top dat er 2 van jullie gisteren op de tribune zaten bij onze wedstrijd tegen WD!

We hebben het feestje gisterenavond goed gevierd :)-D

Succes vandaag nog allemaal!