Heren keeper Nijmegen

• Ha-Stu

Hastu heren is opzoek naar een keeper voor het 1ste of 2de team. Het 1ste speelt na een moeizame start een goede 2de competitie helft in regioklasse B. Zoals het er nu uitziet blijft dit team gehandhaafd in deze competitie. Daarnaast speelt het 2de team in de 2de klasse Oost. Volgend jaar is het de bedoeling om een gooi naar de titel te doen. Dit is zeker een realistisch doel aangezien we al meerdere jaren aantonen dat we van de beste teams kunnen winnen. Hastu is een zeer gemotiveerde club waar je zoveel voor plezier 2de team als voor prestatie gericht 1ste kunt komen keepen. We trainen 2x 2 uur in de week in het universitair sportcentrum in Nijmegen. heb je interesse of weet je iemand die ons kan komen versterken laat het dan even weten.

Alvast bedankt

• Peb

Hoorde dat jullie 1 puntje nodig hebben om jullie veilig te stellen in de regioklasse?

Wij hebben nog 1 punt nodig voor kampioenschap…………..

• Calzone

Tjonge lees ik dat nu serieus! Dat jullie een salonremise willen, kan ik me wel iets bij voorstellen, maar post het niet in een gastenboek wat door iedereen (inclusief bond) gelezen wordt.

Laat ik het gezeik maar voor zijn: We geloven dat het kampioenschap al lang in Susteren is, maar competitievervalsing krijg ik altijd een kriebelig gevoel van! Je wilt toch altijd winnen?

• Bil

Ja! Bondwaarnemers op de tribune en puntenaftrek voor beide teams! Boeh!

• #5 - Harry

Verstandig besluit -> gelijkspel! 47-47 lijkt me wel iets :-)

• Peb

Haha..

Rustig maar aan boys.. Trust me. Ik denk dat geen van beide ploegen daadwerkelijk 1 punt wil krijgen, terwijl ze beide voor 2 punten gaan vechten!! ;)

En daarbij heb ik niet de intentie om 47 goals door te laten hoor!!!

It was just a joke :)

• Ha-Stu

En wij hebben niet genoeg aan 1 punt ook al denkt iedereen dat…..

• jaja

En ook nog geen keeper als dit topic alleen over salonremises gaat:P

• Calzone

Ik ken nog een goede keeper in enschede, bil kent hem ook. Zal wel bij cabezota spelen, maar is een talent!

• Bil

Ja die ken ik wel ja Calzone! Ik denk dat ze het in Tsjechië bij dat toernooi nog steeds over die ‘keeper’ hebben; 5 wedstrijden keepen en letterlijk geen 1 bal tegenhouden. Er werd zelfs niet per ongeluk tegen hem aangegooid.