nieuwkomers regioklasse b heren

• blackface

De nieuwkomers in deze klasse zijn: uit afd.Limburg: B.F.C.

uit afd. oost : UDI'96

uit Brabant: waarschijnlijk Habo.

degradant uit de hoofdklasse; nog niet bekent, mogelijk Witte ster

• blackface

uit de klasse gaan waarschijnlijk; NOAV (kampioen)

Wh.Demons 2 en VHC en………Loreal of Ha-stu

• Speler33

Degraderen er 3 teams? Ik weet niet of de teams die om degradatie strijden dit wel weten hoor! Gelukkig zijn we safe gnifgnif

• buitenstaander

ik had ook vernomen dat er 2 teams zouden degraderen, en wat gebeurt er bij blerick? Gaan zij ook weg?

• /

Komen er wellicht nog promotie wedstrijden met andere regioklassen, wellicht kans dat jupiter dan nog promoveert.

• %

Ik denk niet dat Jupiter wil promoveren, er gaan bij Jupiter namelijk een aantal belangrijke spelers stoppen.

• Thijs

Wat een onzin, ze hebben dit seizoen gevochten voor promotie.. en nu halen ze het niet en opeens willen ze niet promoveren..??

• blackface

er komen drie afdelingskampioenen bij, dus moeten er ook drie degraderen.

• arnhemmer

Udi wil mogelijk promoveren naar regioklasse A. Daar verwachten ze een betere kans te hebben.

Ik weet niet wat voor gevolgen dat dit gaat hebben voor het aantal degradanten vanuit regio B.

• Bil

Een beetje aanwas zou wel fijn zijn. Van 2e ploeg of jeugd zal het niet komen vrees ik. Zonder de spelers die gaan stoppen zou promotie een vervelend seizoen in de hoofdklasse betekenen. Daarom denk ik inderdaad niet dat promotie nu wenselijk zou zijn, alhoewel het natuurlijk makkelijker spelers aantrekken is als je hoofdklasse speelt dan wanneer je regioklasse speelt.