Regio heren B 21

• Peb

Jupiter'75- Swift Helmond

is Jupiter de weg kwijt na het verlies? Thuis zijn ze erg lastig te verslaan. Denk een nipte overwinning voor jupiter. Toch zal Swift de schoonheidsprijs krijgen. Mede door de bekende vlieger van rechtsopbouw op aangeven van de vrijgekomen linkshoek.. *kuch kuch ahum ahum* ;)

NOAV - Ha-Stu

Gaan we de klus klaren en kampioenschap thuis vieren? Ik denk het wel. Thuis genieten we van een mooie supportersgroep. Echter heeft Ha-Stu de punten nodig voor degradatie en ons het kampioenschap niet zo maar gunnen…..

White Demons 2 - Snelwiek

WD thuis zonder hars was voor ons niet makkelijk. Snelwiek nog last van blessures?? Indien ze weer met 1 wissel aan komen zetten, zal WD hier de punten houden.

Hercules 4 - Loreal 2

Hercules op vleugels? In principe moet Loreal dit op tempo makkelijk kunnen verslaan. Echter heeft Hercules erg veel routine en ervaring… Toch denk ik een overwinning van Loreal.. Al is het nipt..

AHV Swift 2 - Artemis

Wedstrijd die nergens meer om gaat lijkt me. Ben er toch van overtuigd dat Swift een erg goed team kan zijn. Neemt hier dan ook de punten.

VHC - Blerick

VHC moet nu ECHT iets gaan doen om uberhaupt een kans te kunnen maken op lijfbehoud in de RK.. gaat het lukken? Thuis is VHC best goed, en de kleedkamers kunnen in de winter in ieder geval duchtig koud zijn.. Zal een spannende wedstrijd worden… gelijkspelletje??

• Bil

Ieder jaar duurt het seizoen weer een paar wedstrijden te lang. Geen probleem voor Swift om hun vlieger weer eens een paar keer uit de hoge hoed te toveren, toch blijven de punten in Eersel.

NOAV - Ha-Stu

Ha-Stu gaat het feestje van NOAV niet verstieren. NOAV de terechte kampioen, slechts 6 verliespunten is bewonderingswaardig te noemen.

WD zal moeten, Snelwiek vindt het wel best

Hercules 4 - Loreal 2

Nog een keer de rug rechten voor Loreal. Op de manier zoals ze een tijdje geleden Jupiter versloegen moet het geen probleem zijn om ook Hercules op de knieen te krijgen.

AHV Swift 2 - Artemis

Keizers baard, blablabla, swift2 winnaar.

VHC - Blerick

Dubbeltje op zn kant. Volgend jaar een derby vhc-jupiter zou toch wel leuk zijn. VHC dus maar.

• Leek

Jupiter wint van Swift in Eersel, de nummer 2 kan misschien via een achterdeurtje toch weer promoveren dus alle reden om vol voor de overwinning te gaan lijkt me. Swift speelt nog voor spek en bonen dus die zullen er wel niet echt meer voor gaan. 27-24

NOAV - Ha-Stu

Ja lekker thuis kampioen worden, ook al houden studenten van een feestje ze zullen het ook wel willen verstoren lijkt me.

Gelijk spelletje 28-28.

Snelwiek makkelijk van Loreal gewonnen en zou dus ook makkelijk de Demonen moeten winnen, 25-29.

Hercules 4 - Loreal 2

Loreal weer naar Rotterdam en na de tik van vorige week zie ik ze niet winnen van Hercules, 26-21

AHV Swift 2 - Artemis

Swift pakt de punten tegen Artemis, 31-29

VHC - Blerick

Twee karakter ploegen dus veel strijd en vechtlust, VHC wint. 26-25

• wasbaer

Punten mee naar Helmond in een fysieke maar mooie pot

NOAV - Ha-Stu

Verrassing !!!!

Indien WD met schutter LO blijven de punten in Berkel-Enschot

Hercules 4 - Loreal 2

Ditmaal geen winst op snelheid voor Hercules maar op routine

AHV Swift 2 - Artemis

Dikke winst Arnhem

VHC - Blerick

Indien de jonkies het goed doen punten mee naar Blerick

• amateur

De punten blijven in Eersel. Swift is uit gewoon niet goed genoeg. (27-24)

NOAV - Ha-Stu

Wedstrijd tussen de best presterende teams van de tweede competitiehelft. NOAV wordt kampioen dit weekend, maar moet hier hard voor vechten. (30-29)

WD zal wel weer wat geheime wapens van stal halen en de laatste strohalm grijpen. Voor Snelwiek was het seizoen een half jaar geleden al afgelopen. (29-23)

Hercules 4 - Loreal 2

De godenzonen zijn opvallend goed bezig de laatste tijd met mooie uitslagen. Als de nood het hoogst is komt blijkbaar het beste in de heren naar boven. Loreal stelt zwaar teleur dit seizoen en moet echt nog punten gaan pakken om bijv. Ha-Stu nog in te halen. Vrees dat dit in Den Haag niet gaat lukken (25-22)

AHV Swift 2 - Artemis

Winst voor Arnhem. Het eerste team is vorige week kampioen geworden en ik ga ervan uit dat oko spelers uit het tweede dit volop gevierd hebben. Pluim voor Artemis dit seizoen, houden zich keurig stand! (33-30)

VHC - Blerick

VHC gaat het niet meer redden, de dramatische tweede seizoenshelft gaat ze de kop kosten. Wel denk ik dat ze hier een puntje gaan pakken (25-25)