Jupiter'75- Swift Helmond
is Jupiter de weg kwijt na het verlies? Thuis zijn ze erg lastig te verslaan. Denk een nipte overwinning voor jupiter. Toch zal Swift de schoonheidsprijs krijgen. Mede door de bekende vlieger van rechtsopbouw op aangeven van de vrijgekomen linkshoek.. *kuch kuch ahum ahum*
NOAV - Ha-Stu
Gaan we de klus klaren en kampioenschap thuis vieren? Ik denk het wel. Thuis genieten we van een mooie supportersgroep. Echter heeft Ha-Stu de punten nodig voor degradatie en ons het kampioenschap niet zo maar gunnen…..
White Demons 2 - Snelwiek
WD thuis zonder hars was voor ons niet makkelijk. Snelwiek nog last van blessures?? Indien ze weer met 1 wissel aan komen zetten, zal WD hier de punten houden.
Hercules 4 - Loreal 2
Hercules op vleugels? In principe moet Loreal dit op tempo makkelijk kunnen verslaan. Echter heeft Hercules erg veel routine en ervaring… Toch denk ik een overwinning van Loreal.. Al is het nipt..
AHV Swift 2 - Artemis
Wedstrijd die nergens meer om gaat lijkt me. Ben er toch van overtuigd dat Swift een erg goed team kan zijn. Neemt hier dan ook de punten.
VHC - Blerick
VHC moet nu ECHT iets gaan doen om uberhaupt een kans te kunnen maken op lijfbehoud in de RK.. gaat het lukken? Thuis is VHC best goed, en de kleedkamers kunnen in de winter in ieder geval duchtig koud zijn.. Zal een spannende wedstrijd worden… gelijkspelletje??