Dit wordt inderdaad gespeculeerd maar mag ik vragen waar je dit vandaan hebt?
Het lijkt mij onzin dat V&S niet wil promoveren. Er zijn voldoende wedstrijden geweest waarin ze de punten hadden kunnen laten liggen (bijv in Leeuwarden). In het begin van het seizoen hebben ze wat punten gemorst, maar de afgelopen 10 wedstrijden o.i.d. zijn ze al zonder puntverlies. Misschien hebben ze dit seizoen geconcludeerd dat ze toch iets meer uitdaging zoeken en gaan ze juist wel voor de promotie. In dat geval denk ik dat Reehorst zijn borst kan natmaken, V&S is wel gewend dit soort wedstrijden te spelen…
Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd zaterdag, het is voor mij maar een klein stukje rijden dus ik ga zeker even kijken.
Wie er ook promoveert, voor veel teams in de Hoofdklasse A wordt het dan de verste uitwedstrijd, aangezien verder alle ploegen volgend jaar uit Noord-Holland en Utrecht komen. Als E&O2 zorgt dat ze niet degraderen tenminste.
Doe dan maar V&S. Wel op zaterdag spelen in Groningen dan! Goede gelegenheid om daarna de stad in te gaan en te crashen in de Simplon.
In Ede lijkt me dat een minder aantrekkelijke optie…
Denk dat V&S inderdaad de promotie aan Reehorst laat.
Het is een pokke eind rijden vanuit Groningen naar de rest van Nederland, helemaal in de wetenschap dat Hurry Up en FHC eruit zijn.
Betekent dat de dichtsbijzijnde wedstrijd minimaal 100 km (gokje) verderop is?
De site van V&S de afgelopen tijd volgend mag je inderdaad concluderen dat er in ieder geval financieel (nog) geen basis lijkt te zijn om in de Hoofdklasse te willen spelen. Zoals eerder opgemerkt binnen deze topic niet voor niets dat men zich vorig jaar uit de 1ste divisie heeft teruggetrokken!
Ken de beide ploegen overigens niet (wel van jaar of 5 geleden) maar verwacht dat Reehorst de pot dus per definitie wint.
Lijkt me voor het handbal ook beter dat een ploeg met ambitie in de Hoofdklasse komt en niet een ploeg die zich vrijwillig een jaar eerder terugtrekt uit de 1ste divisie (EENS of ONEENS?)
Het klinkt inderdaad aannemelijk te zeggen dat V&S niet wil promoveren omdat ze vorig jaar zelf hebben aangegeven geen 1e divisie meer te willen spelen, maar regio (zelfs geen hoofdklasse).
Aan de andere kant.. in een jaar kan er veel gebeuren en zoals al eerder gezegd, als V&S niet wil hadden ze wel eerder punten “gemorst” Net zoals ook E&O3 dat al een aantal jaren doet.
Ik heb beide ploegen zien spelen en hoop dat Reehorst promoveert, een compleet team, goede trainer-coach en ambitie.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat VenS gaat voor het kampioenschap. Het schijnt dat er deze week vier keer wordt getraind. Er is een bus met supporters geregeld. Dus Reehorst maak je borst maar nat. We weten dat wanneer het op kracht en ervaring aankomt welk team er aan het langste eind gaat trekken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?