Wie wordt er kampioen, zeg het maar?
Ik gok op V en S.
V en S heeft meer routine, 2 afstandsschutters en een prima cirkelloper.
Kwaliteit van de keepers zal gelijk zijn, Reehorst moet het vooral hebben van passerende bewegingen en redelijk snel spel.
Ik hoop daarentegen wel op Reehorst omdat het inderdaad een leuk jong en snel team is met een brede selectie.
We zullen het zien.
Beide teams succes gewenst.
Tja dit wordt de wedstrijd van het seizoen.
Van beide ploegen de laatste wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren. Zeker afgelopen zaterdag had Reehorst het zeer zwaar tegen de 4-2 dekking van Cometas. Dit had zo verlies of een gelijk spel kunnen zijn voor Reehorst.
Wel terecht dat deze 2 ploegen “de finale” spelen.
Als VenS echt kampioen wil worden en volgend jaar hoofdklasse wil spelen en daar voor gaan met een compleet team, dan moet ik helaas Reehorst melden volgend seizoen toch weer de reis naar Leeuwarden te moeten maken.
Succes een ieder……..
Gehoord in de wandelgangen:
V&S wil niet promoveren, ze hebben vorig jaar bewust de keuze gemaakt om van de 1e divisie rechtstreeks naar de regio klasse te gaan. De meeste spelers zien het niet zitten om volgend jaar weer half Nederland door te reizen. Daarnaast zit de club in financieel zwaar weer en zou de club het niet eens kunnen betalen om verder dan de regio te reizen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?