Uitslagen regioklasse D

• Benno

Opnieuw verrassende uitslagen dit weekend…

Het beste team van de regioklasse speelt gelijk tegen de nummer laatst…sorry supporter…Tonegido speelt gelijk tegen We Have…

Lacom boek simpele overwinning op Nijenrodes dat al 7 wedstrijden op rij niet heeft gewonnen…….

Daar is die weer…het slippertje van LHV…opnieuw verlies voor de ploeg uit Leusden tegen een laagvlieger…

BDC gewonnen van UDSV..wilde UDSV niet winnen ofzo??

Hercules al bijna kampioen..op basis van de uitslag zeg je makkelijke overwinning…ze krijgen nog 2 zware wedstrijden…

Lotus verliest van De Blinkert en is bijna zeker van degradatie…jammer toch wel een leuke ploeg voor deze klasse…

Verslagen????

• Supporter

Het is eigenlijk te triest voor woorden om erop te reageren, maar Benno snapt het echt niet, nooit gedaan ook en zal het ook nooit snappen.

Tonegido is al veilig, heeft niks meer te winnen en niks meer te verliezen, vandaar de opvallende uitslagen van de laatste weken.

• nr 22.

Wat dacht je van UDSV, Neijenrodes, blijkbaar wil UDSV niet promoveren en Neijenrodes is ook allang veilig. LHV speelt ook al weken voor niks, dus slippertjes kan je het echt niet meer noemen. Die spelen het seizoen uit lijkt wel.

• Sjaak Klapkaak

Lijkt mij een beetje onzin, eerst nog van de toren roepen dat Tonegido kampioen had kunnen worden als ze elke keer compleet waren en nu spelen ze gelijk tegen WeHave en dan als excuus gebruiken dat er niks meer te winnen valt. Daar hoorde ik je niet over toen Tonegido won van Hercules en Lacom en toen viel er ook niks meer te behalen dan wellicht een laatste eer.

• Supporter

Quote even een stukje waarin ik zeg dat Tonegido kampioen had kunnen worden… succes met zoeken, want dat vind je niet…. Tegen Hercules en Lacom was Tonegido ook nog niet veilig, die 4 punten waren erg welkom, die hoeven we nu dus niet meer te halen. Is logisch toch, of gaat dit iets te snel voor je?

• Haha

Hahahahaha, sorry moest even lachen om de reacties.

Dus jij wilt beweren dat je een wedstrijd in gaat met het idee en instelling, dat je toch wel veilig staat!

Je gaat toch verdomme elke wedstrijd in om te winnen en speel plezier tebeleven!!

Dan heb je geen goede sport instelling…

Ltah

• Benno

Jammer dat we deze topic niet elke week hebben geopend….

Echte verslagen zijn er nog niet…

Wel leuk dat het ‘neutrale’ supportertje gister in ene in Weesp te vinden was….

Wat betreft de argumenten dat er voor sommige teams niks meer te halen is vind ik onzin..je speelt altijd om te winnen en je gaat niet uit hypo. rijden voor een gelijkspelletje in Weesp…

Aankomend weekend kan Hercules terecht de titel pakken…helaas voor hun niet in eigen huis…gaan ze het redden bij BDC?

• semi-kenner

@ benno

@ Nr 22

UDSV willen inderdaad niet promoveren en daar hebben wij deze week voor gezorgd, maar dat is toch al jaren in deze klasse bekend.

Zij spelen ieder jaar boven in mee en laten het of na de kerst of eind van het seizoen varen.

Ik verwacht dat als Hercules pas de laatste wedstrijd kampioen kan worden dat UDSV het ze nog lastig gaat maken.

• nr 12

Dag allemaal,

De mannen van tonegido hebben nog geluk gehad, was meer dan terrecht als ze verloren hadden. WeHaVe had de pech dat een van hun betere speler met 3 x 2 minuten werd weggestuurd.

Terwijl twee spelers van Tonegido met direct rood hadden moeten vertrekken door te slaan. Wat niet gezien werd of niet gezien wou worden door de scheidsrechters.

Wel zo eerlijk om te zeggen WeHaVe had ook nog in de laatste minuten kunnen verliezen.

Ruststand 15-11

Eindstand 24-24

Gr nr 12

• Rood?

Welke twee spelers hadden rood moeten krijgen?