Haro blijft toch in eredivisie

• Haro

Ik kan me nog herinneren dat mensen hier vertelde dat haro wel even zou degraderen,

nu denacompetitie bijna het einde kent kunnen we concluderen dat Haro alles heeft gewonnen (tot nu toe) en dus blijft in de eredivisie. 5 wedstrijden 10 punten is een zeer knap resultaat!

Hopen dat HARO volgend jaar het gehele seizoen een fit team heeft en evt de selectie iets uitbreid waardoor er misschien gestreden kan worden voor lijstbehoud, dus geen nacompetitie!

• Haribo

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

• Wouter

Naja goed het is niet dat HARO ineens veel beter speelt,

Ze krijgen iets minder doelpunten tegen dankzij meneer Tadei.

Dat geeft natuurlijk moed, toch gefeliciteerd HARO.

• janus

dankzij de belachelijke competitie opzet van de eredivisie degradeerd de slechtste ploeg niet, en wordt de beste ploeg straks geen kampioen..

• Speler33

Daar ben ik het helemaal mee eens. Vind ook dat HARO had moeten degraderen, maar vind het ook erg goed van ze dat zo terug zijn gekomen in de nacompetitie. Aangezien de nacompetitie er is dan kan je er maar beter het best van maken. Zonder de nacompetitie zou het seizoen wel al heel vroeg afgelopen zijn, aangezien er maar 10 teams zijn. Misschien moet daar eerst iets aan veranderd worden!!

• Wouter

Ben ik wel met jullie eens,

Die nacompetitie haalt de spanning er wel uit inderdaad..

Dus ja misschien een eredivisie met 15 ploegen ofzo..

Maargoed dan wordt het niveau verschil wel heel groot natuurlijk.

Naja goed jammer voor Hellas en ik hoop ook nog dat E&O kampioen wordt.

• rotterdammetje

Jaaaaaaa HARO blijft in de eredivisie daar is niet iedereen even blij mee!

Wat een hel he tegenstanders om in Rotterdam te spelen haha

Maar……er moet wel wat veranderen anders gaan we het niet redden volgend seizoen.

Dus mannen meer inzet gedurende het hele seizoen en niet alleen in de nacompetitie!!!!

• Sjaak70

Hoezo heeft dat met de opzet te maken? De onderste 4 ploegen zaten in de reguliere competitie behoorlijk dichtbij elkaar. Loreal heeft de meeste bonuspunten gekregen, maar het tot nu toe laten afweten in de nacompetitie en ja dan kan je degraderen.

Hellas daarentegen speelt het hele seizoen al ondermaats door gebrek aan leiderschap in dit team, dan kan je er uit vliegen.

Uiteindelijjk staat iedereen waar hij hoort te staan.