Uitslagen Heren Hoofdklasse A ronde 20

• broersky

Lezers…..

ACHILLES - VVW 32 - 29

Tja…… Hoe slecht kun je een wedstrijd spelen. Achilles geeft de laatste 10 min, een gat van 11 doelpunten, bijna weg. De tijd zat hun mee.

VVW speelde geen slechte wedstrijd. Voor publiek was het het niet bijzonder. Scheidrechters (twee oudere dames) hadden aan het eind van de wedstrijd ook de pijp leeg, ging toen allemaal een beetje te snel voor ze, dat zag je terug in de beslissingen.

Op naar de kampioenwedstrijd volgende week..

• Speel-R

Hadden wij laatst ook last van bij Achilles.. scheids die zei: niet zo snel / ik kan het niet bijhouden.. (iets in die trant)

magoed.. wel respect voor die mensen..

• Toeter

broersky ik zal je even uit de droom halen het enigste wat jullie kunnen is promoveren, maar kampioen worden is toch echt weggelegd voor TEAM III

• broersky

Toeter.

Je hebt helemaal gelijk. Het is jammer dat teamIII niet kan promoveren en daar profiteert Achilles van. Dit hadden de andere teams ook kunnen doen.

Je kan zeggen over Achilles wat je denken wil, maar zij hebben tot nu toe wel loon naar werk. Ze hebben toch het gehele seizoen hard gewerkt en ja “Team III” is gewoon beter. Dat hebben ze toch ook maar bewezen.

Het gehele seizoen 2e vind ik ook goed.

broersky

• Keeper

Univé/Achilles - VVW => 32:29

Vrone - HVBS => 29:26

Celeritas - CSV => 23:26

FIQAS/ Aalsmeer 3 - Venus/Nieuwegein 2 => 31:24

Mannak/Hurry Up-HVC 2 - Hellas 2 => 20:41

• Keeper

Deze ook nog:

GOconnectIT / Fortissimo - F.H.C. => 28-14