uitslagen heren regio B

• wally

Swift H - Noav. 25 - 32

• Calzone

28-27 voor artemis. Noav succes volgende week, thuis kampioen worden is ook leuker!

• wasbaer

Blerick - White Demons 31-20 (rust 15-5)

Blerick vanaf het begin ontzettend goed geconcentreerd. Mooi uitgespeelde aanvallen en de verdediging stond als een blok.

WD kon geen gaatje vinden. 2e helft iets mindere concentratie en de jonkies hebben 20 minuten mogen spelen.

WD kan ons niet meer inhalen en nu hopen dat Ha-stu wint van VHC en dan staan we veilig !!!

Scheidsrechters onopvallend goed gefloten, keurig.

Noav kampioen ? Kan nu toch niet meer fout gaan denk ik.

• Jules

Idd, NOAV kampioen want dat gaat niet meer fout. :)

• Peb

Wat gebeurde er bij de Juupkes?? Had niet verwacht dat ze de punten zouden geven aan Artemis?

Al ben ik natuurlijk wel blij.. Volgende week nog flink werken tegen Ha-Stu, daar hebben we op handbalgebied toch wat goed te maken, want we waren daar toch dramatisch slecht in Nijmegen!!

Voor de rest wordt het denk ik en hopelijk een groot feestje zaterdag!!!

• Jappy

Ha-Stu - VHC: 31-28, volgens nhv.

Dus Wasbear, gefeliciteerd;) Wordt een brabantse degradatie dit jaar..

• wasbaer

Ik weet niet wat snelwiek-loreal is geworden maar bij verlies van Loreal staan ook zij nog niet veilig !!

Ik hoop dat Loreal erin blijft want is bestaat nog een kleine mogelijk dat er volgend seizoen een derby is tussen Loreal en Blerick !!!

• SnelwiekLoreal

Snelwiek heeft vrij makkelijk gewonnen van Loreal. Uitslag ongeveer 35-26

• wasbaer

ennuh ?? weinig reacties, bijzonderheden, wedstrijdverslagen etc.over ronde nr. 20

• Zostere

Tis stil in Eersel…

:)