Hoofdklasse A Dames Ronde 20

• !

Riekie heeft niet meegetraind met SEW, ze blijft als het goed is gewoon bij VZV

• pietje

je weet het niet misschien hebben ze wel een goede deal gemaakt met riekie..

misschien zien we haar wel in blauw wit volgend seizoen.

• :)

Nieuw Heeten - GIBO Groep/Kwiek 2

T+A/VOC Amsterdam 2 - Havas

VZV - ZAP

DOS - Auto van Ewijk/LHC

DTS'48 - VVW

Westsite - Borhave

Kwiek- derbie, spannende pot, ik denk toch dat kwiek de punten mee naar raalte neemt. ze zijn immers in de winning mood!

VOC- VOC wordt kampioen, ik denk overigens niet dat ze vorige week verloren hebben om vervolgens thuis kampioen te worden.

ZAP- spannende wedstrijd, zap heeft vorige week het licht gezien en trekt deze lijn door

DOS- de nummer 2 tegen de nummer laatst, ik wil wel zien wat LHC tegen DOS in te brengen heeft, ik denk niet veel.

VVW- VVW is veruit de sterkere ploeg ontdanks het verlies thuis tegen DTS. denk niet dat er lijken achterblijven in de sluis.

Westsite- kan iemand mij vertellen wat er bij borhave aan de hand is?

• !!

Nieuw Heeten - Kwiek 2: 12 - 26

• vzv

VZV-ZAP 27-26

• :)

Morgen DTS- VVW!! Hoop op een mooi stuntje voor DTS

• tsja

VOC2 - HAVAS , rust 24-9, eind 43-19 VOC2 gefeliciteerd met het kampioenschap !!!

• Peter

Nieuw Heeten -Gibogroep/Kwiek 2 12-26 Kwiek 2 veel beter ,meer snelheid en techniek.Nieuw Heeten kon alleen daar tegen fysiek wat tegen doen en dat werd afgestraft door de scheids.2x rood en veel 2min straf.Kwiek meer als verdient gewonnnen !!!