Nieuw Heeten - GIBO Groep/Kwiek 2 -:-
T+A/VOC Amsterdam 2 - Havas -:-
VZV - ZAP -:-
DOS - Auto van Ewijk/LHC -:-
DTS'48 - VVW -:-
Westsite - Borhave
Vorige weekend was erg leuk qua uitslagen veel verrassingen. Dit weekend staan er volgens mij 3 derbies op het programma, althans ik twijfel of VZV - ZAP een derbie is. Maar zeker een leuke wedstrijd.
1- 1ste derbie, deze 2 ploegen kunnen het mekaar erg lastig maken, Kwiek is duidelijk met een goede reeks bezig als ze de vorm vasthouden nemen ze de punten mee naar huis.
2- Genoeg over geschreven, persoonlijk denk ik dat het onzin is dat VOC het vorig weekend expres heeft laten liggen ZAP is gewoon een goede ploeg, VOC zal het dit keer alleen wel afmaken HAVAS komt denk ik overal tekort om partij te bieden.
3- 2de derbie, althans is het wel een derbie dit duel ?? ZAP draait momenteel goed pakken de punten, VZV pruttelt toch een beetje maar zal erom hangen deze wedstrijd denk wel dat ZAP de punten pakt.
4- DOS tsja DOS uit of thuis dat is dit seizoen toch wel een wereld van verschil zelfs met al die routine die ze hebben lopen waar je veel over leest. DOS morst eigenlijk alleen de uit wedstrijden, LHC heeft echt een leuke ploeg maar komen steeds net tekort. Denk alleen niet dat ze een vuist kunnen maken bij DOS. Winst DOS.
5- 3de derbie !! dit is toch wel een knaller, DTS vorige keer toch wel verrassend de punten gestolen bij VVW, VVW zal gebrand zijn op wraak denk dat VVW er met de punten vandoor gaat al zullen ze een paar lijken achterlaten want dit gaat echt een harde pot worden.
6- Westsite draait echt lekker momenteel, Borhave duurt het seizoen eigenlijk net 4 wk te lang voor zou je kunnen zeggen. Denk dat de jonge meiden van Westsite het Borhave erg moeilijk gaan maken en de punten in Amsterdam houden.
VOC, Kampioen na dit weekend, DOS toch uiteindelijk de nummer 2 na dit weekend want die gaan het ook niet meer verspelen met nog 3 wedstrijden te gaan. Dan gaan ze in ieder geval op voor die promotie wedstrijden, tegen PSV of Internos. Denk dat DOS van beiden kan winnen dus als er een plaats vrij komt in de 1ste divisie ook DOS gepromoveert.
Degradatie……HAVAS, LHC denk ik, al vind ik het jammer dat een ploeg als LHC degradeert, HAVAS is gewoon de dupe geworden van blessure en geen goede A-jeugd erachter, misschien hadden ze eerder moet verjongen ?? net als Westsite gedaan heb, begin van het seizoen dacht iedereen dat ze het niet zouden reden en ze constant beroep zouden doen op de routine van de oude DS1 maar je ziet maar weer dat de jonkies zich goed hebben aangepast dit seizoen. HAVAS kan in ieder geval opnieuw gaan bouwen.
Succes allemaal, en ben benieuwt wat jullie er allemaal van vinden…..