Voorspellingen Hoofdklasse B Speelronde 20

• bfc

Regioteam CAD2M - v.d. Voort/Quintus 2

Dit zal een overwinning voor Quintus worden met een doelpunt of 10 verschil

Sittardia - V&L

De wedstrijd van het weekend als het gaat om het kampioenschap! Kan V&L de druk op Ventura nog houden? Daarnaast ook nog een belangrijke derby waarin V&L vorige keer oppermachtig was! Gaan ze ook in Sittard de punten pakken?? Ik verwacht het niet… denk dat Sittardia met minimaal verschil wint!

Jawasport/Ventura - Hellas 3

Makkelijke pot voor Ventura die alvast feest kunnen gaan vieren aangezien het kampioenschap zo goed als zeker binnen is! Doelpunt of 15 verschil..

Wings - Gemini

Dit zal weer een harde pot gaan worden. Ik verwacht dat Gemini hier zelfs gaat winnen met minimaal verschil

Witte Ster'75 - SOS-Kwieksport

Een degradatiewedstrijd! Duidelijk gaat SOS hier winnen..

DIOS - Atomium'61

Voor Atomium gaat het nog ergens om, maar zij zullen niet gaan winnen in de ballonhal. 10 verschil

• Gast

Het regioteam is niet bij machten om het Quintes moeilijk te maken. Een gemakkelijke overwinning voor Quintes.

Sittardia - V&L

Sittardia kan het tijdens deze derby V&L knap lastig maken. De vraag is of V&L even sterk zal zijn als thuis. Toch denk ik dat V&L met een minimaal verschil wint.

Venture thuis is niet te kloppen voor Hellas. Ondanks de punten die Hellas afgelopen zondag heeft gepakt zijn ze geen partij voor Ventura. Winst voor Ventura

Wings - Gemini

Dit is een pot die enkel gebasseerd is op kneiter hard handbal. Ondanks het harde spel van beide teams een spannende pot. Waarschijnlijk zet Wings het thuisvoordeel om in punten.

De belangrijkste pot in de bodem van deze competitie. SOS zou hier gemakkelijk moeten kunnen winnen.

DIOS - Atomium'61

Dios is thuis heel erg moeilijk te verslaan. De punten blijven gewoon in de ballonhal.

• Mark

Datum: 16 maart 2010 19:36

Quintus wint dik, van het regioteam is weinig nog meer over vanaf het begin van seizoen.

Sittardia - V&L

Ik denk dat dit toch wel de wedstrijd van de week is(misschien samen met die van Kwieksport - Witte ster). V&L zal de punten echter hard nodig hebben willen ze nog voor het kampioenschap kans hebben als Ventura al nog een slippertje maakt. Echter verwacht ik toch een winst voor Sittardia aangezien ze het thuisvoordeel hebben en thuis ongeslagen zijn.

Ventura voelt de druk behoorlijk zitten, tegen Sos was het ook niet een te hoogstaande wedstrijd. Ze zullen aan het begin nog wel een kluif hebben aan de vedettes van Hellas maar uiteindelijk toch winnen met een winst van max 5 verschil.

Wings - Gemini

Interessante pot zal dit waarschijnlijk worden waarin alles mogelijk is. Laatste 2 wedstrijden liet wings 3 punten liggen tegen Hellas en sos. Toch denk ik dat ze winnen met weinig punten verschil.

De 2e belangrijke wedsrtijd van de week. Witte Ster heeft de laatste paar keer rare uitslagen getoond. Eerst nipt verliezen van V&L met 3 punten en daarna dik verliezen van Atomium. Sos heeft de laatste paar weken ook belangrijke punten gepakt. Ik denk dat dit een nek-aan-nekrace gaat worden waarbij uiteindelijk de punten toch naar Sos gaan.

DIOS - Atomium'61

Dios wint deze wedstrijd makkelijk en zal weinig moeite hebben met Atomium. Ik verwacht dan ook wel een verschil van ongeveer 10 punten.

• Klasbak

Wordt een makkie voor Quintus, mits ze hun eigen spel kunnen spelen.

Sittardia - V&L

Sittardia heeft nog wat goed te maken en zal er alles aan doen om V&L een hak te zetten, het zal in iedergeval spannender worden dan de 1e ontmoeting. Nipte overwinning Sittardia

Ventura heeft het einde in zicht en mag zich hier toch geen puntverlies veroorloven. Punten blijven in Schiedam. Dik verschil.

Wings - Gemini

Wings zal hier de punten pakken zij het nipt

SOS lekker bezig de laatste tijd en verwacht niet dat ze problemen zullen hebben met Witte ster.

DIOS - Atomium'61

Gezien de stand moet DIOS de punten in huis houden, Makkelijk zal het neit worden.

• Bananen Man

Regioteam CAD2M - v.d. Voort/Quintus 2 17:29

Sittardia - V&L 23:21

Jawasport/Ventura - Hellas 3 31:18

Wings - Gemini 30:28

• Supporter

SOS 32-22 verloren wat was daar los??? iemand een verslag.

had wel verwacht dat SOS daar zou winnen maar zo dik verliezen niet

• Gast

Witte Ster - SOS Kwieksport

De uitslag 32 -22.

Voordat ik uitleg geeft hoe deze uitslag op het bord is gekomen wil ik een compliment maken naar witte ster die er alles aan hebben gedaan om de punten in Waspik te houden.

Aanvang wedstrijd.

Het warmlopen begon goed, de scheidsrechters (de heer Laater en de heer van Leeuwen) kwamen het veld op en gaven aan ons niet willen fluiten omdat SOS in het zwart met rood speelt en witte ster volledig in het rood.

Het liep zo erg op dat de Haagse mannen uiteindelijk speelde in de reserve shirts van witte ster (groen). Omdat de shirts niet op elkaar lijken hadden de mannen uit Den Haag geen reserve shirts bij zich.

De wedstrijd begon uit balans. De heren uit Waspik waren veller en greetiger. Het eerste kwartier hebben ze hier optimaal van geprofiteerd. SOS heeft nog wel geprobeerd terug te vechten maar dit lukte pas na 20 minuten.

Vanaf dat moment hebben de scheidsrechters een cruciale rol gespeeld.

Dit seizoen hebben de mannen uit Den Haag veel commentaar gehad in de nieuwsuitingen op dit prikbord. De scheidsrechters zullen dit vast hebben meegekregen. Maar dit koppel was duidelijk bevooroordeeld en Waspiks getint het veld opgestapt. Iedere bal die je tegen kunt bedenken, werd ook tegen gegeven. De mannen uit Den Haag verkeerde niet in goede doen en waren afgereisd met de selectie die niet geblesseerd of op vakantie waren. Slechts 2 wissels. Na 10 minuten viel de cirkelloper van de mannen uit Den Haag uit. De wedstrijds moest dus worden uitgespeeld met 1 wissel.

Des al niet te min hebben de Haagse mannen de wedstrijd zelf weg gegeven. Als je 5 penalty's mis en 7 break outs dan verdien je het ook niet om te winnen. Als je daarbij opteld dat er 2 scheidsrechters bij lopen die eigenlijk een rood shirt hadden moeten dragen is het plaatje compleet, Een wedstrijd 9 tegen 7 kun je niet winnen.

Toch wil ik ook toegeven dat Witte ster terrecht gewonnen heeft. Ze hadden het betere van het spel en waren feller. Dus terrecht gewonnen.

Jammer dat er tijdens deze wedstrijd geen rapporteurs aanwezig waren, dan hadden deze mannen het komende weekend zeker niet mogen fluiten.

Deze uitslag zal er wel voor zorgen dat de laatste 2 spelronde op het scherpst van de snede gespeeld zullen worden gespeeld.