1e klasse ZH voorspellingen

• Pjotr

Oliveo 1 - Ventura 2

Oliveo wint, behalve als Serge mee doet natuurlijk. Belangrijkste vraag: Wie gaan er allemaal mee naar de Guyter na de wedstrijd?

Gemini 2 - ETC 1

Tsja… Gemini? geen idee eigenlijk

Conventus 1 - Ventura 2

Twee wedstrijden voor ventura dit weekend, Ventura wint dik….. tenzij er natuurlijk een hoop mensen in de guyter zitten zaterdag… dan wint ventura minder dik.

Wings 2 - Northa 1

Gokje Northa

Conventus 1 - HVV'70 1

Conventus heeft al moeite met het uitspelen van 1 helft, nu mogen ze er 4 spelen op 1 dag waaronder tegen HVV. Zet de zuurstofflessen maar klaar hier gaan gewonden vallen

Ik gok HVV

• ....

Deze poule is toch niet meer spannend. HVV is veel te sterk voor de rest!

• Bananen Man

Ja maar dat maakt niet uit de vraag is: doet Serge mee en als dat zo is gaat hij dan ook vertoeven in het pittoresk café genaamd de Guyter?

• Sjaak70

Bij Ventura zijn ze wel heel erg gek op Serge. Krijgt hij ook een standbeeld aan het eind van het seizoen (:P)

• Pannekoek!

En waarom??? Hij kan een goede pass naar de cirkel geven maar that's it. Geen snelheid, passeerbeweging, schot…

• Aretteretet

:)o Marco van de Guyter zet een biertje op de bar :)o

Pjotr, eerste rondje is toch wel van Oliveo ??

• Pjotr

Ik denk dat dat afhangt van wie de 30e scoort…

Neem je wallie en dwight ook mee?

• Pjotr

Ik proef hier enige frustratie van iemand die graag zou willen dat ie zo goed is als serge

• Dwight

Dwight moet zelf spelen :D

En Serge heeft veeeeeeeel meer in huis dan een bal naar de cirkel, jammer dat hij nooit komt trainen en geen bier lust, anders had hij al lang op een hoger niveau gespeeld :P

• Bananen Man

En half zo goed kon zuipen als Serge.