Heren regio C 20/21 Maart ronde 20!

• Giedd

Heerle- Satrurnus'72

Een mooi slot stond er op de site van Saturnus na de overwinnig van zondag. Het is hun gegund maar ze gaan verder geen punten meer pakken dit seizoen. Vandaag een erg grote afslachting ben ik bang…

Hercules 3 - Unitas'63

Zou er een stuntje inzitten op mijn verjaardag? Zouden ze me minder hard aanpakken omdat ik jarig ben? Zouden we het thuisrecord kunnen breken? Als cadeautje voor mij? Ik denk het niet. Maar we doen ons best!

EHC- DWS

DWS heeft de kwalitatief betere ploeg van de twee maar EHC speelt thuis. Altijd een klein voordeel. DWS ook uit vorm de laatste weken en EHC kan vrijuit spelen. Ga toch voor een nipte overwinning voor DWS.

Savosa- Satrurnus

De verdediging klaarblijkelijk weer op orde in Leiden. In Barendrecht KAN die ook goed staan. Aanvallend is Saturnus belabberd maar dat maken ze dik in orde met hun verdediging. Dit wordt een wedstrijd met erg weinig doelpunten maar als uiteindelijk winnaar De Oude Reus die weer alle pingels pakt!

Snelwiek 2- HWC

Als je zelf van Ridderkerk verliest dan ben je totaal niet regioklasse waardig! De vraag voor HWC is dus of ze de 40 gaan halen of niet.

Westlandia- US

Iets meer onder de indruk van Westlandia dan voor afgelopen zondag maar blijf erbij dat ze te hoog op de ranglijst staan:P Thuis tegen US weer het hars op de bal en dit seizoen heb alleen nog Savosa kunnen winnen daar. Na zondag zal dat niet anders zijn.

• Lord Farquat

Ach, het is dat Saturnus en snelwiek in de regioklasse zitten…

• Voetfout

Vorig weekend een aantal zeer leuke en zeer verrassende uitslagen. Ik ben benieuwd of dat dit weekend weer gaat gebeuren, ik verwacht het eerlijk gezegd niet.

Heerle - Saturnus'72

Heerle gaat hier met grote cijfers winnen van Saturnus.

Hercules 3 - Unitas'63

In Boswijk worden geen cadeautjes uitgedeeld, zeker niet aan mannen die zichzelf heel belangrijk vinden. De persoon a.k.a. ‘de man die de pingels neemt’ is niet altijd in vorm, ik kan me toch een wedstrijd herinneren, waarin hij slechts één pingel scoorde, daarna miste en er vervolgens geen één meer genomen heeft in diezelfde wedstrijd.

EHC- DWS

Ik denk dat het thuisvoordeel voor EHC zwaar genoeg weegt om van de mannen uit Schiedam, die een wat mindere periode hebben, te winnen.

Savosa- Saturnus

De Oude Reus mag alle pingels pakken, als hij de rest doorlaat, wint Savosa.

Snelwiek 2- HWC

Ruime overwinning voor HWC, tenzij Snelwiek weer ongerechtigde spelers opstelt.

Westlandia- US

Westlandia is gegroeid in de loop van het seizoen, met het harsvoordeel/thuisvoordeel verwacht ik een overwinning voor Westlandia.

• Jantje van Leyden

Heerle- Saturnus'72

Heerle heeft, denk ik, na vorige week even wat recht te zetten. Saturnus'72 is de ideale partner om aan het doelsaldo te werken. => Punten voor Heerle

Hercules 3 - Unitas'63

Zouden Heineken en Co misschien tactisch de handdoek gooien of is het thuis ongeslagen zijn belangrijker? Gok het laatste.. => Punten voor Hercules

EHC- DWS

Beiden geen favoriet. Voor EHC is er niks meer te halen dit seizoen. Voor DWS gloort er nog een kleine kans aan de horizon => Punten voor DWS

Savosa- Saturnus

Tsja, hoe moet ik hier soep van koken? Ik ga er maar vanuit dat als we het niveau vasthouden van vorige week, we hier weglopen met de punten. Giedd; aanval van ons belabberd??? Waar heb jij al die tijd gezeten? => Punten voor Saturnus

Snelwiek 2- HWC

Lijkt me duidelijk. Eitje voor de makkers van HWC => Punten voor HWC

Westlandia- US

Hars of niet, 020 viert feest => Punten voor US

• Heineken

Heerle- Saturnus'72

Net als Saturnus L heeft Saturnus R een belabberde aanval!! :)-D( Maar waar de Leidenaren kunnen verdedigen kunnen de Ridderkerkers dat ook niet. Heerle walst er lekker overheen…. Dit weekend pakken ze (nog) wel weer 2 punten!

Hercules 3 - Unitas'63

Thuis ongeslagen is tot aan de LAATSTE wedstrijd belangrijker!!!! Heerle krijgt niets cadeau en dat zelfde geldt voor GIEDD!!! We willen de competitie nog ff spannend houden. Jaartje Hoofdklasse is ook leuk…..of toch niet!

EHC- DWS

Als het tot aan het eind van de wedstrijd spannend wordt, willen de jongens van DWS nog wel is zenuwachtig worden en puntjes weggeven!! Houden ze hun koppie erbij en beslissen ze de wedstrijd WEL optijd, dan stelen ze de punten uit de TAS van ehc.

Savosa- Saturnus

Kan Saturnus het niveau langer dan 1 week vasthouden!?!? Normaal houden ze het niet vol tot aan het eind van de competitie (nu moeten ze wel tot de laatste wedstrijd :)o)….maar met een prima dekking en solide aanval pakt Saturnus netjes weer 2 punten.

Snelwiek 2- HWC

Wil HWC nog voor de 2de plek in aanmerking komen, dan moeten ze hier winnen. Deze week krijgen de mannen uit Vlaardingen het wel heel makkelijk cadeau.

Westlandia- US

Westlandia pakt dit seizoen nog 4 punten!!! (:P)

• BillC

Heerle- Saturnus'72

Zonder enige twijfel winst voor Heerle <> 42-19

Hercules 3 - Unitas'63

Hercules verliest thuis niet <> 22-16

EHC- DWS

Ga voor een gelijk spel <> 27-27

Savosa- Saturnus

Savosa loopt zich stuk op de Saturnus verdediging en gaat zich dan lopen irriteren aan alles wat maar mogelijk is, zij vergeten dan dat ze moeten handballen <> 19-25

Snelwiek 2- HWC

HWC heeft geen moeite met het reeds gedegradeerde Snelwiek <> 15-32

Westlandia- US

Gelijk spel <> 28-28

• (Duim)-Zuigertje

Heerle - Saturnus'72

Heerle gaat voor het thuispubliek en maakt het lekker spannend.

Hebben respect voor de tegenstander, winnen wel, maar niet met al te grote cijfers.

Hercules 3 - Unitas'63

In Boswijk worden geen cadeautjes uitgedeeld, Niemand wil hier een cadeautje, iedereen wil voor de overwinning vechten. Helaas voor de winst is Unitas net één maatje te klein.

EHC- DWS

Als DWS van meet af aan een ruime afstand weet te nemen is de strijd nu 15 min. gewonnen.

Maar helaas hebben de mannen uit Schiedam inderdaad een wat mindere periode hebben.

Kan dus spannend (niet mooi) worden. Maar om te denken aan enig thuis voordeel …………………..?

Savosa- Saturnus

Deze pot valt niet te voorspellen. Een thuisploeg die het geen 2x 30 minuten kan volhouden.

De Bezoekers waarvan “De Oude Reus” niet de enige ouwe is.

Een sfeerloze hal en amper publiek.

Ik laat de thuisploeg maar nipt winnen. Waarom weet ik ook niet.

Snelwiek 2- HWC

Wat zeuren BEPAALDE PERSONEN elke keer weer over dat Snelwiek weer ongerechtigde spelers opstelt.

Die hebben ze niet eens !!!!!!!!!!!!!!! Of in ieder geval niet meer.

Joris van harte met de kleine (Serge Rink werd ook vader), hoop en neem aan dat alles goed gaat.

Dat een (wederom) gehavend HWC hier gaat winnen is een feit.

Om een opmerking van de vorige week te herhalen, met 2 vingers in de neus.

Westlandia- US

Wat hebben die Amsterdammertjes ?

De ene wedstrijd steken ze er met kop en schouders bovenuit.

Danderekeer stelt het niets voor.

Volgens de statistieken moet Westlandia wel winnen.

Laten ze dat dan maar doen ook.

• Handbal-inside

(Duim)-Zuigertje Schreef:

——————————————————-

> Snelwiek 2- HWC

> Wat zeuren BEPAALDE PERSONEN elke keer weer over

> dat Snelwiek weer ongerechtigde spelers opstelt.

> Die hebben ze niet eens !!!!!!!!!!!!!!! Of in

> ieder geval niet meer.

Misschien weten BEPAALDE PERSONEN wel meer dan jij, Duimzuigertje. Snelwiek heeft zeker wel ongerechtigde spelers en die zijn zeker wel opgesteld. Er zijn meerdere verenigingen die het aanbod hebben gekregen de wedstrijd tegen Snelwiek 2 over te spelen omdat er ongerechtigde spelers hebben meegespeeld.

• (Duim)-Zuigertje

Van wie hebben meerdere verenigingen het aanbod gekregen.

Van de kerstman ???????

Indien van het NHV (en dan zou IK het zeker weten) waarom hebben ze dan AL DIE wedstrijden niet met 0-10 reglementair verloren en worden ze (in het belang van de competitie) niet overgespeeld.

GEZEUR dus van BEPAALDE PERSONEN.

n.b.

Heb liever niet dat je plotseling een vals pseudoniem gebruikt.

• Oude Reus

Pingels?

Voetfout!