Heerle- Satrurnus'72
Een mooi slot stond er op de site van Saturnus na de overwinnig van zondag. Het is hun gegund maar ze gaan verder geen punten meer pakken dit seizoen. Vandaag een erg grote afslachting ben ik bang…
Hercules 3 - Unitas'63
Zou er een stuntje inzitten op mijn verjaardag? Zouden ze me minder hard aanpakken omdat ik jarig ben? Zouden we het thuisrecord kunnen breken? Als cadeautje voor mij? Ik denk het niet. Maar we doen ons best!
EHC- DWS
DWS heeft de kwalitatief betere ploeg van de twee maar EHC speelt thuis. Altijd een klein voordeel. DWS ook uit vorm de laatste weken en EHC kan vrijuit spelen. Ga toch voor een nipte overwinning voor DWS.
Savosa- Satrurnus
De verdediging klaarblijkelijk weer op orde in Leiden. In Barendrecht KAN die ook goed staan. Aanvallend is Saturnus belabberd maar dat maken ze dik in orde met hun verdediging. Dit wordt een wedstrijd met erg weinig doelpunten maar als uiteindelijk winnaar De Oude Reus die weer alle pingels pakt!
Snelwiek 2- HWC
Als je zelf van Ridderkerk verliest dan ben je totaal niet regioklasse waardig! De vraag voor HWC is dus of ze de 40 gaan halen of niet.
Westlandia- US
Iets meer onder de indruk van Westlandia dan voor afgelopen zondag maar blijf erbij dat ze te hoog op de ranglijst staan:P Thuis tegen US weer het hars op de bal en dit seizoen heb alleen nog Savosa kunnen winnen daar. Na zondag zal dat niet anders zijn.