Voorspelling Dames Regio C

• (Duim)-Zuigertje

De coach is wat ik noem : gedreven

Meiden ook niet onsportief, in tegendeel vind ze wel lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

• Toeschouwer

Hercules - Atomium'61 -> Hercules

ROAC - DWS -> Vind ROAC helemaal niet zo'n goede ploeg, maar denk dat ze toch tegen DWS wel de sterkere ploeg zijn.

HA R&O - Vriendschap/TOB

Inderdaad leuke pot op papier. Helaas is VTC wederom niet compleet, twee geblesseerde basisspeelsters…:(….

Maar zoiezo denk ik dat HA R&O zich niet laat verrassen…en zeker thuis niet…

KB-Shop/Ventura - Stompwijk -> Ventura

Schipluiden - Gemini -> Met overtuiging Gemini, vind dit de kampioen!

Westlandia 2 - v.d. Voort Quintus 3 -> van de Voort Quintus 3

Succes allemaal!

• sapie

De coach van haro gedreven dat zou hij moeten uitstralen.

maar nee ik blijf het toch een bullebak vinden die ook na de wedstrijden nog opmerkingen richting scheidsrechters maakt.

volgens mij heeft deze man een cursus nodig normen en waarden of een inburgering cursus.

Wat betreft die meiden daar is niks mis mee die spelen om te winnen en dat mag altijd

de grens van het toelaatbare wordt toch bepaald door de scheidsrechters, en ja die meiden kijken hoe ver ze mogen gaan ondersteun ik alleen maar.

Als ik dit door trek naar andere ploegen zou dit voor een hoop clubs wel eens een voorbeeld kunnen zijn.

Fysiek komen veel ploegen tekort en laten hierdoor punten liggen.

zelf neem ik als voorbeeld hercules leuke ploeg meiden maar fysiek een drama hadden zeker mee kunnen draaien voor het kampioenschap als ze fysiek sterker waren.

• toeschouwer

Van die 2 minst leuk ploegen :)oheeft er 1 gewonnen ……..en wel…….VTC…..22-25

• orchidee

dag allemaal,

Helaas wint HA RO niet alle wedstrijden want vanavond hebben ze zowaar in eigenhuis verloren van VTC met 23-25. Was een harde wedstrijd, in totaal 3 rode kaarten, waarvan 1 voor vTC en 2 voor HA RO maar wel allemaal na 3 .x 2 minuten. VTC was gewoon sterker en beter. Hebben de eerste helft nog wel achter gestaan met 7-4 en pas eind eerste helft liep VTC uit naar 4 punten en heeft dit niet meer uit handen gegeven. HA RO had geen antwoord op de dekking van VTC die gevarieerd was. Ze speelde ook heel slecht hun overtal uit zelfs toen VTC met 3 meiden stonden wist HA RO maar 1x te scoren. Verder kreeg 1 speelsters van VTC de gehele wedstrijd mandekking maar hier wist VTC heel goed mee om te gaan en speelde dit heel goed uit. HA RO raakte steeds meer gefrusteerd en waren niet meer met de wedstrijd bezig. VTC was gewoon goed, chapo meiden!!!! Jullie hebben gevochten als tijgers dus de competitie blijft nog even spannend. Zal allemaal wel tot de laatste wedstrijd spannend blijven of wordt Gemini toch kampioen???

Nog meer uitslagen bekend?

• Handbalster

orchidee, het was 22-25! Hihihihi….

Maar idd, VTC heeft als collectief geknokt als tijgers! Mijn complimenten!

En wederom mijn complimenten voor de scheidsrechter…jawel het was er weer eens eentje….Deze meneer floot ons ook tegen Ventura uit en ook die wedstrijd floot hij goed, ondanks verlies toen…

Hij in z'n eentje fluit beter als menig koppel, mag ook wel eens gezegd worden!

• Anamoon

(tu)Roac - Dws 28-12

• speelster

Westlandia 2 - Quintus3 : 18-33

• Toppiejoppie

Chapeau voor de scheids van HARO VTC. 3 Rode kaarten, eindelijk een scheids die smerig handbal straft!!!

• Handbalster

Smerig handbal zou ik het niet willen noemen Toppiejoppie… Het waren allen kaarten na drie x twee minuten aan beide kanten….

Het was aan weerskanten een harde, maar geen gemene wedstrijd en eigenlijk zoals het spelletje gespeeld zou moeten worden…iets wat ik in deze klasse niet veel heb gezien! Denk dat wanneer deze uitstekende scheidsrechter alle wedstrijden zou kunnen fluiten in de regio C, er heel wat meer rode kaarten hadden gevallen en dan bedoel ik niet na drie x twee minuten!

Maar misschien komt dat omdat de meeste ploegen uit deze klasse niets gewend zijn, ik heb nl nog nooit speelsters van bijv. v.d Voort of Gemini horen klagen over ‘gemeen’ en ‘smerig’ handbal……en komt dat misschien omdat de meeste speelsters uit deze ploegen ook wel wat gewend zijn door ervaring op hoger niveau???

Weet het niet hoor, maar zou zo maar kunnen!