ohhh sorry !!
Het zere been leekske.
Peb jonge gewoon winnen zaterdag dan is toch alles geregeld..Het is alleen jammer dat als het niet lukt, we nu al weten dat het aan de blessures lag…
Swift Helmond - Noav
Swift H thuis. Noav op kampioenskoers. Als Noav hier de punten pakt zijn ze zo goed als zeker binnen.. Swift H mocht wel eens het laatste stronghold zijn wat de limburgers moeten veroveren. Swift kan thuis subliem spelen, soms dan ook weer niet. Tegen de toppers willen ze nog wel eens pieken, zo ook zaterdag! 27-25
Artemis - Jupiter 75
Trappers tegen de 75'rs. De Tilburg trappers laten het de laatste wedstrijden ook een beetje liggen. Hebben goed gepresteerd dit seizoen, vinden het ook wel goed zo. Juupkes vatten de laatste strohalm aan en pakken de punten meer. 26-33
Swift Arnhem - Hercules 4
Swift A. tegen Hercules. Redelijke pot. Wel aardig om aan te zien lijkt em zo. Swift A geld hetzelfde verhaal als voor Artemis. Hercules moet zich veilig spelen. Swift is tog thuis de betere ploeg. 31-26
Snelwiek - Loreal 2
Snelwiek wil wel weer eens punten hebben. Loreal wil helemaal veilig komen. Vandaag echter nog niet. Snelwiek pakt weer eens punten thuis in een bar slechte wedstrijd. 25-23
Blerick - White Demons 2
Ook voor WD2 de laatste strohalm. Gaan ze m pakken? Zijn goed op dreef de laatste wedstrijden. De oude rotten klussen weer wat punten bij elkaar in de laatste rondes in de hoop in de regioklassen te verblijven. Gaat ze tog nog net lukken tegen Blerick. 19-22
Ha-Stu - VHC
Leuk potje. VHC moet, en Ha-Stu zal dat voelen. Wie gaat 't maken? Vhc op degradatiekoers? of Ha-Stu misschiens binnenkort tog nog? Ha-Stu verdiend het mijn inziens meer dit seizoen. VHC heeft een leuk/aardig team, maar Ha-Stu vind ik persoonlijk net wat leuker spelen. 26-25
De voorspellingen eens uit een ander zichtsveld.
Swift Helmond - Noav
alle twee nipt gewonnen waarbij deze scheidsrechters floten. Stevige pot handbal. Dus een gelijkspel zit erin.
Artemis - Jupiter 75
Brabants onderonsje, bij de scheidsrechters zal wel een lampje gaan branden. iets vertekende uitslag, winst voor Jupiter
Hercules heeft moeite met scheidsrechters beslissingen. Kleine overwinning voor Swift A
Snelwiek - Loreal 2
Scheidsrechters houden de snelheid erin. Loreal heeft de langste adem, winst met 3 doelpunten verschil terug naar huis.
Blerick - White Demons 2
Mondjes dicht en handjes thuis. Heeft White Demons iets meer moeite mee. Ruime winst Blerick voorsprong gemaakt in eerste helft.
Ha-Stu - VHC
Spannende wedstrijd. Veel fouten aan beide zijde, worden afgestraft door scheidsrechters broertjes. Gelijk spel, of Ha-Stu met laatste adem 1 doelpuntje voor.
eens kijken wat het weekend brengt.
ontvang de scheidsrechters met een kopje koffie ( zonder gebak, want anders lijkt het op omkopen )
optijd het kleedlokaal wijzen, en denken aan het drankje voor onder de rust.
na de wedstrijd bedanken met een lekker pilsje en wat nootjes op de bar, met een goed gesprek om van te leren.
allemaal succes met het belangrijke weekend van de competitie.
Groet,
Scheidsinfo ( net een iets andere benadering )
helderziende Schreef:
——————————————————-
> Hey sleegertje,
> Waar halen Blerick en Hastu ineens die extra
> punten vandaan ??
> VHC moet nog tegen Hastu en Blerick dus allerminst
> beslist lijkt mij.
>
>
> 9. Blerick 19-14
> 10. Ha-STU 19-13
> 11. V.H.C. 19-11
> 12. White Demons 2 19-11
Heey Helderziende,
Ik heb in mijn bericht staan: Mochten mijn voorspellingen kloppen dan……
Deze stand is dus na mijn voorspellingen. Oftewel VHC en White Demons zullen dit weekend wel moeten anders is het gat naar Ha-Stu en Blerick bijna onoverbrugbaar.
Hopelijk is het nu helemaal duidelijk.
Swift Helmond - Noav
Als NOAV hier weet te winnen, dan is het kampioenschap zo goed als zeker. Om de spanning erin te houden ga ik voor een overwinning van Hellemond (27-25)
Artemis - Jupiter 75
Beide teams zijn niet geweldig de laatste tijd, ondanks het thuisvoordeel denk ik dat Artemis hier niet gaat winnen. Wel wordt het een spannende pot (32-30)
Hercules draait lekker de laatste weken. De vraag is of Swift nog de motivatie kan opbrengen om een hele wedstrijd scherp te blijven tegen een fysieke tegenstander. (26-24)
Snelwiek - Loreal 2
Ik weet het niet zeker maar denk dat Snelwiek de minste punten heeft gehaald in de tweede competitiehelft. Loreal zal hier dan ook gaan winnen. (22-28)
Blerick - White Demons 2
WD zal moeten winnen. Voor Blerick zou een overwinning betekenen dat ze zich veilig spelen. Kan beide kanten op gaan. (25-26)
Ha-Stu - VHC
Verassende nederlaag voor de studenten afgelopen week waardoor de streep weer dichterbij is komen liggen. VHC MOET winnen om nog een kans te houden om erin te blijven. Ik vrees dat dit niet gaat lukken in nijmegen. (27-22)
Heren van Noav, wanneer komt al dat bier de kant van den-haag op??
Wij van hercules( 4!!) winnen 2 weken geleden ff op onze routine van Jupiter en er kan nog geen bedankje van af.
Dankzij ons hebben jullie het kampioenschap nu geheel in eigen hand!! Dus laat maar komen.
Verder allen bedankt vast voor een gezellig jaartje in regio B.
Je ziet dus dat je met maximaal 1 uurtje trainen(en dat is al veel) in de week en een gemiddelde leeftijd van 39,5 jaar de jonge handbalgoden van nu redelijk bij kan benen.
We blijven er gewoon in, let maar op.
En wasbaer schrijf jij nou dat we swift kloppen op snelheid 2e helft, haha op snelheid niet i.i.g.
De mzzl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?