Voorspellingen Heren Regio B Ronde 20

• Sleegertje

Het einde van de competitie nadert en het is heel spannend zowel bovenaan als onderaan.

Swift Helmond - Noav

Aangezien Swift uit bij Noav met 25-24 had gewonnen en de thuisreputatie gok ik op minimale winst voor Swift 27-26

Artemis - Jupiter 75

De Juupkes gaan het zwaar krijgen maar verwacht wel dat ze een kleine overwinning gaan behalen. 23-25

Swift Arnhem - Hercules 4

Swift Arnhem thuis wint vrij eenvoudig van de mannen uit Den Haag. 27-21

Snelwiek - Loreal 2

Als Snelwiek nog steeds een smalle selectie heeft en Loreal speelt zoals het kan dan wint Loreal met 21-25

Blerick - White Demons 2

Blerick thuis sterker dan White Demons, het wordt wel spannend maar een nipte overwinning voor Blerick. 22-21

Ha-Stu - VHC

Dit wordt een spannende pot waarin Ha-Stu toch aan het langste eind trekt. 26-23

Mochten mijn voorspellingen kloppen dan is het om de titel weer helemaal open aangezien NOAV en Jupiter dan beiden 32 punten hebben.

In de strijd om degradatie lijkt het dan ook bijna beslist:

Blerick 16 punten

Ha-Stu 15 punten

VHC 11 punten

White Demons 11 punten

Ik ben heel benieuwd wat jullie voorspellen voor deze speelronde.

• Leek

Swift Helmond - Noav

Mogelijkheid voor revanche voor de pijnlijke thuisnederlaag voor Noav.

22-25 Voor de koploper.

Artemis - Jupiter 75

Kleine overwinning voor Jupiter, 27-28

Makkelijke overwinning voor Swift Arnhem 33-25

Snelwiek - Loreal 2

Loreal is wel een lastige om te voorspellen maar ik denk dat Snelwiek niet de juiste inspiratie zal bieden voor de Limburgers, kleine overwinning Snelwiek 25-21

Blerick - White Demons 2

Blerick wint met 28-20, de demonen zijn uit altijd veel zwakker dan in eigen huis.

Ha-Stu - VHC

Ha-Stu pakt de draad weer op, voor VHC wordt het een lastig verhaal. 28-21

Nou het is nog verre van beslist, vorig seizoen was V&L in de tweede competitie helft onaantastbaar.

Zo goed zijn Jupiter en Noav niet, maar ik denk dat Noav wel de meest stabiele ploeg is in de tweede helft daarbij komen de mannen uit Limburg alleen dit weekend nog een erg lastige ploeg tegen. Onderin weet ik het nog niet, want Loreal bijvoorbeeld speelt nu twee keer in Rotterdam en met de prestaties tot op heden hebben ze die nog niet zomaar gewonnen. Maar de Demonen en VHC moeten er toch echt stevig aan gaan trekken willen ze degradatie ontlopen.

• Bart

V&L kan wel vorig jaar onaantastbaar zijn geweest, toch hebben wij ze voor de beker ruim klop gegeven.

En de opmerking dat we nog maar 1 lastige ploeg als tegenstander krijgen, klopt niet. We hebben namelijk beide nagenoeg hetzelfde programma. Als we alle drie de wedstrijden winnend afsluiten, worden we kampioen, maar dat wordt nog verdomd lastig. HA-STU draait goed ondanks de nederlaag en thuis tegen Blerick hadden we het zeer moeilijk.

• Leek

Wat is dit nu weer voor een “underdog” actie, niks wat je hier nog schrijft maakt dat geloofwaardig

• Peb

Swift Helmond - Noav

Thuis hebben we de punten laten liggen. Een belangrijke wedstrijd voor ons welke zeker niet makkelijk zal worden. Thuis hadden we al moeite met Swift, dat zal in Helmond niet anders gaan worden. Ik verwacht, gok en hoop een overwinning voor NOAV, maar met een klein verschil..

Artemis - Jupiter 75

Brabants onder onsje welke gewonnen wordt door de Juupkes. Zal geen verassing worden.

Swift zal op snelheid en techniek deze wedstrijd winnen. Enige tegensparteling is de routine van Hercules.

Snelwiek - Loreal 2

Zijn er nog geblesseerden bij Snelwiek? Indien ze compleet zijn, kan er nog een gelijkspelletje in zitten. Indien Snelwiek niet compleet is, verwacht ik een overwinning van de mede-Limbo's :)

Blerick - White Demons 2

Overwinning van Blerick.

Ha-Stu - VHC

Ha-Stu in Nijmegen is altijd lastig. Denk dat het een spannende wedstrijd KAN worden, maar toch een overwinning van Ha-Stu..

Bovenaan is het zeker spannend. Jupiter is aan het wachten totdat we een fout maken. Dus we hebben het helemaal zelf in hand. Ik hoop dat we zaterdag blessurevrij kunnen aantreden, anedrs zal het een zware worden en komt Jupiter toch nog langszij. Indien we compleet zijn, en we ons eigen spel spelen, denk ik niet dat wij punten laten liggen. Tegen de laatste 3 tegenstanders hebben we alle 3 geen makkelijke wedstrijd gespeeld. Zou gek zijn als ik zou zeggen dat Jupiter gaat winnen, dus ik zeg… NOAV…. ;)

Onderaan is het zeer spannend. Daar durf ik geen uitspraken over te doen.. We shall see…

• helderziende

Hey sleegertje,

Waar halen Blerick en Hastu ineens die extra punten vandaan ??

VHC moet nog tegen Hastu en Blerick dus allerminst beslist lijkt mij.

9. Blerick 19-14

10. Ha-STU 19-13

11. V.H.C. 19-11

12. White Demons 2 19-11

En bovenin wordt het inderdaad erg spannend..

Swift Helmond - Noav

Inderdaad een minimale winst voor Swift ze zijn thuis sterk genoeg om NOAV het leven zuur te maken.

Artemis - Jupiter 75

Jupiter speelt weer zonder druk dus winnen in Tilburg

Swift Arnhem thuis betekent ruime overwinning

Snelwiek - Loreal 2

Loreal gaat punten halen in Rotterdam.

Blerick - White Demons 2

Blerick is thuis door iedereen moeilijk te verslaan en spelen zonder druk…..dus winst blerick

Ha-Stu - VHC

VHC zal nu echt moeten, als ze iets meer geluk hebben dan de laatste wedstrijden winnen ze in Nijmegen.

succes !!!

• wasbaer

Spanning ten top in de mooiste klasse van Nederland.

De kampioen wordt pas in de laatste ronde bekent (Blerick-NOAV en Ha-stu - Jupiter)

Bij verlies dit weekend van VHC en WD en winst van Loreal, Hercules en Blerick staan de laatste 3 veilig en moet alleen Ha-stu nog vrezen. We zullen zien, succes (bijna) allemaal

Swift Helmond - Noav

5 verschil voor Noav (indien blessure vrij)

Artemis - Jupiter 75

8 verschil voor de juupkes

Hercules op snelheid pakt de punten in de 2e helft

Snelwiek - Loreal 2

Snelwik teveel blessures en zijn al bezig met volgend seizoen, makkelijk winst voor Loreal

Blerick - White Demons 2

Laatste kans voor WD, bij winst van Blerick en verlies van VHC (tegen Ha-stu) kan Blerick niet meer degraderen. Punten voor Blerick

Ha-Stu - VHC

te laat in de hal ivm het niet kunnen vinden en zumba afleiding = winst voor Ha-stu

• blablabla

tjonge zeg heel het seizoen geen blessure gehad en nu lopen we tegen het eind, en ineens is NOAV kwetsbaar door blessures.

Volgens mij lopen er veel teams in de klasse op hun laatste tenen en spelen soms zelfs maar met 1 wissel dus niet zeiken over blessures echt een limburgs kwaaltje….indekken heet dat…bah. NOAV gaat gewoon ook al zijn ze blessure vrij niet zomaar winnen in helmond.

Maar Wasbear ik denk wel dat jullie winnen hoor, WD is te zwak in uitwedstrijden….goed gedaan dit jaar.

Alleen denk ik dat het grapje met VHC niet opgaat. dit is echt hun laatste kans.

• Leek

heee blablabla, het zijn maar voorspellingen…………niet meteen op de kast.

frustraties op de training en in de wedstrijden afreageren aub

• Peb

En het NOAV-bitchtalking begint weer….