beste spelers en speelsters
ik heb nu paar wedstrijd gezien in de 2 de klasse en 1ste klasse en regio klasse,en wat me heel erg op valt is
dat de koppels die 1ste en 2de klasse fluiten een stuk beter fluiten en meer zien en meer de regels toepassen
dan de koppels in regio klasse b.v het lopen niet zien,armpakken op cirkel en in de hoek wel vrije bal geven maar voor de rest niks na mijn weten is dat gewoon 2 minuten en 7meter koppels regio?????eerst de arm na voren speler wegduwen is nog steeds aanlopen koppels regio klasse(niet alle koppels he maar die ik gezien heb wel)
en ik zie veel oudere koppels heb ik niet veel moeite mee maar wel dat ze tempo niet kunnen bij houden er is zelfs koppel wat wedstrijd stil legt om tewisselen van helft???? en dat 7x ofzo heel vreemd?
en waarom fluiten steeds de zelfde koppels in die klasse terwijl er veel goede koppels lager fluiten??
miss vriendjes politiek ??? en waarom sollisten fluiten in regio klasse en jeugddivisie A terwijl de betere koppels een 2de klasse wedstrijd krijgen??? heel vreemd
wil graag jullie mening als jullie die willen geven dan???
miss ook iemand van nhv scheidsrechters of bond zelf
bijvoorbaat dank
gr jaap