Dames SEW

• barendien

SEW - VOC 18 - 38!!!! Leesi ik dat wel goed???? Hoe kan dat nu? Wa er een uitsluiting voor de hele wedstrijd of zo voor een SEW speelster. Ik kan mij niet herrinneren dat de trots uit West Friesland zo hard onderuit is gegaan. Wie is hier geweest?

• HJ

SEW speelde slecht. Maar aan de andere kant vond ik VOC ook wel heel erg scherp!

• yahoo

SEW is geen team. Bij de Amsterdamse ploeg kan je zien dat het veel meer een team is geworden ivglm het begin van de competitie.

• deksels

Zet de beste speelsters van tig verenigingen bij elkaar en je krijgt een spannende competitie! VOC 2 zou ook nog mee kunnen doen.. Kijk wat ze tegen DSS hebben gedaan.. Maar hoe lang dit gaat duren, zoveel of beter gezegd te veel goede speelsters bij één vereniging….??

Denk dat het voor de ontwikkeling van speelsters ook beter zou zijn als ze wat verspreid zouden spelen! Nu leren ze alleen wat in de Europacup en dan ook alleen nog een paar..Dit naast het feit dat de Ned competitie niet echt spannend te noemen is, ondanks enkele verrassende teams..