Uitslagen heren regio C ronde 19

• Howdy P

Prettig: Hercules 3 wint van DWS

• Draaibal

Van nhvzuidholland:

US - Savosa 26-31

Unitas'63 - Westlandia 31-28

Saturnus'72 - Snelwiek 24-20

En Saturnus wist thuis van Heerle met 19-15

• rapporteur

DWS - Hercules 3 26:29

Satrurnus'72 - Snelwiek 2 24:20

HWC - EHC 25:25

Satrurnus - Heerle 19:15

US - Savosa 26:31

Unitas'63 - Westlandia 31:28

• Giedd

Unitas - Westlandia 31-28.

Op veler verzoek van de mannen uit Nalek Toch even een kort wedstrijdverslag van de ‘man die de pingels neemt’ .

Aan het begin van de wedstrijd een gelijk opgaande wedstrijd. Twee sportieve ploegen en twee uitstekend

leidende mannen in het zwart maakte het een leuke wedstrijd in Maassluis. Ruststand was ( geloof ik )

twee punten in ons voordeel. Helaas moesten we de tweede helft beginnen met drie man… Waren overigens

alledrie terechte twee minuten!!

Tweede helft unitas dus met drie man maar die werd perfect vervuld en pas na 1:30 balverlies. Verder kwamen we

gewoon scherper en beter uit de startblokken tot het verschil 5/6 doelpunten was waarna

Westlandia nog een mooie inhaalreeks neerzette ( wat mij overigens erg verbaasde wat ik dacht dat ze mentaal

gebroken waren al, wat dus niet zo was, Complimenten dus! ) maar ze kwamen tot 1 punt maar zijn niet langszij

geweest.

Spannende wedstrijd wat ook door de scheidsrechters als leuke wedstrijd werd omschreven. Persoonlijk speelde

ik erg dramatisch maar gelukkig had ik mijn team nog!

Hopen dat de mannen uit het boerenland tevreden zijn met dit verslag??

Groeten Giedd ( a.k.a. ‘de man die de pingels neemt’ )

• Lord Farquat

Mooi verslag, kun je volgende keer ook de pingels voor ons nemen? ;)

En het is kassenland geen boerenland…

• Jantje van Leyden

Saturnus - Heerle <> 19-15

(rust 7-9)

We hadden nog een rekening met Heerle te vereffenen na onze uitwedstrijd in Wouw. We speelde daar een belabberde 1e helft die ons uiteindelijk de das heeft om gedaan. We zijn er zondag dus eens goed voor gaan zitten!

Eerlijk is eerlijk; gister was een van onze beste wedstrijden dit seizoen. Verdedigend was het een goed-voor-mekaar-show. 15 doelpunten tegen is zeker niet slecht. Zeker als je bedenkt dat een ploeg als Heerle normaal gesproken dit in 1 helft erin pleurt…

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Heerle het laatste kwartier 1 doelpunt heeft gemaakt…

Om me teammaatje te quoten; “is lang en lastig zitten, terug naar Wouw met de staart tussen de benen..”

Jammer dat DWS verloren heeft.. Krijgen ze voor de 2e keer een cadeautje (vorige keer was verlies van Heerle tegen HWC) nemen ze het weer niet aan!

Heineken => passen jullie op dat jullie niet promoveren?!

• Raar

Raar dat er dan een speler van jullie komt tijdens de rust, Giedd, en zegt tegen de mannen in het zwart dat ze wel eens 2 kanten op mogen fluiten… Ze floten, naar jou zeggen toch uitstekend. Waarom is dat dan?

Persoonlijk floten ze een redelijk goede pot.

• Raar

Verder een mooi verslagje!!;)

• Giedd

Geen idee wie die speler was, in de rust in de kleedkamer toch wel eensgezind over de (positieve) scheidsrechters..

En verder praat ik uiteraard uit mijn standpunt dus als iemand van mijn team vond dat ze belabberd floten zal die daar wel een persoonlijke reden voor hebben..

Ik vond ze in ieder geval erg sterk fluiten. Twee ploegen die zeggen dat het een leuke pot was, scheidsrechters vonden het spannend, Publiek zat ook goed in de wedstrijd.. Perfect middagje in Maassluis!

• Raar

Ja oke, voor jullie een perfecte dag ja, maar voor ons… ;)